sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

All is violent, all is bright

Moikkis! 
Eilen näin Kaustisen kaveriani Ylivieskassa Sun Pampas tapahtumassa. Lippu sinne maksoi 20 e, eli ihan liikaa. Esiintyjinä oli joku ihme Weijot, ja Jukka Poika. Tuo on nyt kolmas kerta ku nään Jukka Pojan, vaikka kuulun  niihin kymmeneen suomalaiseen, jotka ei ees pidä kyseisestä artistista!
Yhden kaljan minä siellä join, vaikka olinkin autolla liikenteessä. Kahvillakin käytiin huoltsikalla, koska tapahtuma-alueella oli niin tylsää. Sieltä kun tultiin, niin kuunneltiin hetki niitä Veijjoja, ja ehdotin että lähetään käymään meillä kotona vessassa ja vaihtaan kuivat sukat. Ja oli niiin hienoa sumua Kähtävällä, että päätin yöllä vielä kun kotiin vihdoin saavuin lähteä kuvaileen. 
Hieman pelotti mennä tuolla, kun meidän kylällä on nyt lähiaikoina nähty karhunpentuja, ja täysikokoinen karhu. Silti aika siistiä. Heti ku kuulin karhuhavainnoista, alkoi mun päässä soida Hopeanuolen tunnari :> 
Unelmieni talo :3

Minun yo-juhlani menivät hyvin. Porukkaa kävi 120, sain lahjoja, ja rahahuoleni ovat ohitse. Kesän jälkeen (tai mahdollisesti kesällä ku kuumottelee niin kovin kovin kovasti) ostan rummut ^^

                                            Oon aina miettinyt kuka tuonkin nimen on keksinyt..


Työtki alkoi heti 3. päivä. Olen kesän siivoojana Ylivieskan terveyskeskuksessa (Y). Se on.... ihan ok. Kyllä mä varmaan tässä pian siihen kuitenkin kyllästyn. Paskaa on se, että työt alkaa 6.30, eli mun pitää herätä jo puol kuus, ja jos pyörällä joskus meen niin ennen viittä..

Sori, näitä kuvia vähän tulee, ja lisää ois tuolla vielä, ehkä seuraavalla kerralla sitten! 


Nyt pitkää lenkkiä. Tosiaan, alotin kuuden viikon kuntokuurin, toivottavasti se kestää, koska tuon edellisen kans kävi vähän huonosti... Mutta niiin, hyvää loppupäivää!

Ps. lukeekohan tätä blogia enää kukaan? (: 

8 kommenttia: