keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Frodos,frodos and frodos

minua salakuvattiin :( 

Minä kerron toukokuun ja alku kesän kuulumisiani. Ja näytän paljon kuvia. Itsestäni. 


Yks toukokuun viikonloppu äiti pakotti mut ottaan mun yo-kuvia. Vaikkei ollu kovin kaunis luonto. No minä sitten otin. Tai siis Samuli otti. ^^

Työt on melko rankkoja. Ja ne aamuherätykset. Varsinki ku pitää herätä toisen vierestä aamulla aikaisin, ja toinen jää nukkumaan. Sillon tulee ihan itku! 
Läsä. 

Kaikki pääsykokeet on tosiaan ohi. Viimeinen oli 6.6 Oulaisissa amk:ssa sairaanhoitopuolelle. Oli melkoista iiisi. Pelkkä haastattelu, jota varten oli pitänyt tehdä portfolio. No minähän olen vaikea puhumaan, mutta kyllä jotain yritin sepittää. Sepi on muuten kadonnut. Se on meijjän kisu. :'( 

Löyrettiin siinä kuvausmatkalla myös luuranko! 

Kitara- ja rumpututkinnot molemmat oli myös toukokuussa. Kitarasta 4/5 ja rummuista 5/5!! :) ehkä mää joskus pääsen rumpaloimaan johonki bändiin, ois niiiin mukaisaa! 

Ja mun viralliset yo-paperitki oli iha ok, yksi L, kolme E ja yksi M. Ja todistuskin oli hyvä. 


Nii joo, ja näillä näkymin 26.6 olis tiedossa Pää Kii, mahd, Billy Talentia, Stone Sour, Green Day, ja QUEENS OF THE fuckin STONEAGE!!!! Arvaatkos minne suuntaan? (; 



Tiesittekö että tuossa hatussa menee semmonen naurettava kuminauha jonka saa niinku leuan alle? Se löytyy tuosta lipan yläpuolelta.

Tää kuva ei nyt liity mitenkään tähän kategoriaan, mutta halusin sen silti tänne laittaa. Voi miten mää kestän vielä kaksi työpäivää? Perjantaina kyllä voisin juopasta nuo minun karhut ja pitää hauskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti