sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Merirosvointiaanit Miettivä Kirsi ja Aito Oikea Nautinto

Hyi ällööö, parisuhdeviikonloppu päivitystä luvassa, yääääääääääääääääk!

Työviikosta selvittynä oli hyvä perjantaina vähän irrottautua arjesta. Kotibileet jee! No... Minähän siellä taas överit vedin ja olin tosi vihanen ja tosi surullinen ja karkaileva.. Ja varpaan löin tosi ikävästi että siihen vieläkin sattuu! Kyllä nuo uudet tutut taas aatteli, että ompa tuo Kirsi outo... Ehkä ne vielä tottuu minuhun (: 
Muistikuvia ei taaskaan löydy, että miksi minä olin vihainen ja mitä kaikkea, mutta oli jotenkin tosi puhdistavaa. Viikonloppuna olin taas kuin uusi immeinen.

Lauantaina poikaystävän kans lähettiin vähän shoppaileen. Kirpparilta löyty Don Johnson Big Bandin levy ja minun näköinen ruutupaita. Ja yhtä nahkatakkiakin kokeilin, jospa sen huomenna vaikka kävisin hakemaan.. Ja ei varmaan kummempia! 
Joo, me koottiin meille (miksei minulle?) vielä lauantaina uusivanha merirosvolaiva! Se on 120 cm leveä, ja oikeinkin mukava, sillä on hyvä seilata untenmerille. Kovan työn jälkeen kivasti käytiin Kalajoella Mamma Leonessa syömässä, kun porukat oli antanu Samulille lahjakortin sinne valmistujaislahjasta. Ja illalla vielä saunaan, ja aikasin nukkumaan. Niin mukavata oli lauantai. 

En voikaan oikeen pitää yllä mun kuuden viikon reeniohjelmaa, kun tulin nuhaan ): kuulisitte mun äänen. Varsinki ku nauran tai yritän kiljua. Pientä kimeää pihinää vain. Voi minua, töihinkin on pakko mennä, koska työpula, joudun oleen töissä ja keskiviikkona ja torstaina yksin! 

Tässäpä minä nyt yritän vähän rentoutua kuuntelemalla City And Colourin uutta levyä, jolta mun lempibiisi on seuraava :3 
Kuunnelkaapas! 


Sunnuntai on varmaan ollut tämän vuoden paras sunnuntai! On vaan oltu, katottu tyhjänpäiväisiä ohjelmia, mässytetty, pelattu SkipBoa ja Scrabblea kuunnellen sadetta ja QOTSAa uudessa merirosvolaivassa. 

Mikään ei mennyt tänä viikonloppuna pilaan (piloille, pilalle, pilaalle?) ja olen hyvin hyvin hyvin onnellinen ihminen merirosvointiaani! 
Ensi viikolta ku vielä jaksais kolme kokonaista ja yhden lyhennetyn työpäivän, niin toivon olevani valmis kohtaamaan vuoden kamalimmat kolme päivää! 

Makoisaa iltaa teillekin (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti