maanantai 17. kesäkuuta 2013

Nahkatakin omistaja

Ja tänään oli taas luvassa... shoppailua! Voi minua.. Julia soitti viikonloppuna ja pyysi tänään mukanaan Ylivieskaan, ja koska mun mielessä pyöri The Nahkatakki, päätin lähteä. Ja mukaan lähti myös se nahkatakki. Ja mustat farkkulegginsit koska edelliset meni vuosi sitten hajan. 
Moi auton konepelti. Moi mun käsi mun pyllyssä. NOT.
Oon etsinyt ehkä 230498 vuotta mustia farkkuja, joissa on nahkapaikka, ja taskut, mutta se on liikaa pyydetty. En ole löytänyt. Joten hellitin vähän ja ostin KORKEAVYÖTÄRÖISET nahkapaikkaiset taskuttomat farkkuleggarit baariin. Kyllä, minusta baariin (jos sellaisessa tulen enää koskaan viettämään tanssi-iltoja) tarvitsee omat mustat farkut. 

Nahkis on niin rok. 

Kuva on ihan hassu. 1. Se on epätarkka. 2. Vahingossa siihen tuli kisu. 3. tuolla takana näkyy mun tuolivärkkäily, ku piti saaha kameraa vähän ylemmäksi... :D unohdin purkaa sen, se on siellä vieläkin, hups! 

Housut X-Globesta kuin myös takki. Ja maksamaan yhteensä tuli 99.85.. Äiti tykkäsi. 


Ny mie kuuntelen tässä A Perfect sirkkeliä, jos löytäisin sen levyltä yhtäkään biisiä minkä voisin laittaa mun uuteen mp3-soittimeen , joka tuli tänään postissa. Ei vaan löydy.

Voi minua tuhluria, ja kuukauden lopulla vasta eka palkka. Toivottavasti en pääse opiskelemaan, minulla ei ole varaa asua ja elää syksyllä ):

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti