sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Vuoden kamalimmat kolme päivää...

... olivat nyt kenties vuoden parhaimpia kolmia päiviä! 

Ne, jotka on  mun blogia vuoden päivät seurailleet, tai minut tuntevat, tietävät, että minä vihaan juhannusta! Se ei merkitse enää sitä mitä se lapsuudessa merkitsi, se ahdistaa, koska tuntuu että ihmiset aattelee, että silloin voi tehdä mitä vaan, ja moraali katoaa tyystin. Ja muutenkin, se on vaan syy olla useamman päivän putkeen aivan kännissä. Tällä kertaa (tälläkään kertaa )ei niin minun kohdallani.

Minun juhannukseni kului leppoisissa merkeissä Kalajoella ja kotona. Särkkien menoa me lähettiin pakoon, sinne en ois halunnut mistään hinnasta, hyi helev. Alkoholia nautittiin sopivissa määrin humaltumatta, mutta ruokaa on syöty siinnä missä muut on juonu viinaksia. Liikaa. 

Minun juhannukseeni kuului lautapelit ja korttipelit. Ja karsu. Ja grillailu. Ja löhöäminen. Ja ajelulla käynti. Ja kivelle kiipeäminen. Ja pelleily. Ja häviäminen. Ja väsymys. Ja hyvin nukutut yöt. Ja sauna. Ja onnellisuus.

Tämä oli minun heikko hetkeni. Olin niiin väsynyt, että tuntui että olisin ollut kännissä. 


Perjantai valkeni virkummissa merkeissä ajoissa herättynä. Hyvän aamupalan jälkeen lähettiin käveleen Plassille, eli tuonne Kalajoen kaupungin vanhaan osaan (?). Minä tykkään tuommoisista vanhoista kaupungeista tosi paljon. Plassista yritin kuvata kuvia, mutta niistä tuli melko huonoja ):


Pikku luontopolku käveltiin ja nautittiin hyvästä säästä.





Tuossa söpösöpössä kahvilassa mää haluan vielä käyvvä! 


Iltapäivällä suunta oli Alavieska. Korkattiin samppanjaa porukoiden kanssa, ja lähettiin pyörillä kaverin luo kolmen pariskunnan porukalla grillaileen ja istuun iltaa. Oli ihan super hauskaa! Musa oli hyväää (johtuen köhköh, mistä), ruoka oli über hyvää, ja ei syöny hääsket, ja rrrrramboliinilla viidestään hyppien oli ihan naurettavan hauskaa! 

 Häröä banaani-jälkiruokaa.


Lauantai meni kotona syöden, syöden, hömppää katsellen, Kaljajoella käytiin ajeleen, ja saunassa käytiin. Hills Have Eyes 2 katsottiin ja painuttiin nukkumaan.

Nyt on sunnuntai ja mietin mitenhän mää pystyn herään huomenna töihin viisi tuntia aikasemmin ku nyt oon tottunut heräämään. Onneks vain kolmen päivän työviikko. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti