keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Se on syksy ny

Kraaah, miten mua väsyttää. Tänään melkein nukuin päikkärit, saatoin ehkä jopa nukahtaa, ja se on ihme minulle! Tekisi mieli käydä ostaan karkkia ja vaan kattoo telkkua koko loppu päivä, mutta ei tuommoiseen mässyttelyyn oo nyt miltään kannalta varaa. 

Mutta ootteko te huomannut saman että nyt on tullut syksy? Sää on aika semmoinen epävakaa, ja aamut on tosi pimeitä ja myrskyisiä <3
Lehtiä tippuu keltaisena maahan <3
Alkaa tehdä mieli palata ala-asteelle <3
Onneksi uskon uudelleen syntymään, niin saan vielä mun ala-aste ajan takaisin.

Mää eilen yritin kuvailla, muttei se onnistunu ku ei oikeen ollu sopivia maisemia. 


Lehmuja siellä, lehmuja täällä.

Sori, mun kuvanmuokkaus inspiraatio on hukassa.
Metsässä näkyi lehmien lisäksi:
lillukoita,

mustikoita














ei mulla taida olla edes kovin tähdellistä asiaa.
Olin tänään kaksi minuuttia myöhässä töistä koska en halunnut lähteä ukkelin viereltä pois.


Paaaljon lehtiä.


Voi että mää sitten rakasta syksyä. Sen synkkyyttä. Se on niin mahtava. Se ihan salpaa hengen kun se on niin kaunis. Kunpa se kestäisi kauan. 

Eilisen  fiiliksiä myös nämä: 
Keikkaa marraskuussa tiedossa (; tosin keskiviikko on aika persepäivä. Ja torstaina mulla varmasti on joku tentti koska torstait on aivan kamalia päivä. Inhokki päiviä.

Nyt siis, hakisinko karsua ja varulta kaljan jos illalla on sauna, ja jatkaisin tämän lukemista ja pokemonin pelaamista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti