maanantai 19. elokuuta 2013

Talonvaltaaja

Heipu. Täällä minä taas olen vallannut Hamppulin talon. Hups. Se johtuu siitä että koulu alkaa neljältä ja loppuu seittemältä. Jännejä päiviä. 
Tämä on minun "Kyllä mulla on kaikki hyvin" -ilmeeni.


Meidän viikonloppu meni hyvin. Leikittiin kotista. Ei nähty (muistaakseni) yhtään ketää koko viikonloppuna. Ei ketään. Paitsi perjantai-illasta kun talon oli valloittaneet jätkät. Mutta ne kyllä lähti pois, ja saatiin viettä tosi krhm, romanttinen (yök minä sanon tuon sanan) ilta. 


Juotiin Ofeliaa ja Solia. Syötiin patonkia. ÖÖ. Pelattiinkohan korttiakin. Poltettiin kynttilöitä. Kaikkea tuommosta söpöä. 

Mutta ette arvaa mitä lauantaina tehtiin? No otettiin kaljaa ja pelattiin Trivial Pursuitia tietenki!
Se perus. 

Voi että. Nyt on ollu parisuhteilua itseään koko viikonloppu. On tehty yhdessä ruokaa, katsottu urheilua (tekeekö pariskunnat niin etes?) soitettu (MINÄ OPEIN SOITTAAN BASSOLLA MY GOD IS THE SUN, MINÄ), käytiin TAAS ulkona syömässä, katottu sarjaa.... Aivan mukavata (= 

Tänään käytin ekaa kertaa Photoshopia. Aivan jännä. Haluan semmoisen itsellekin. Tosin Tribaali kuvat on tietysti Samulin muokkaamat.


Nää mun postaukset ei kerro enää mistään muusta kuin Samulista ja minusta, liekö se sitten huono juttu..? En minä tiedä, kertokaa toki jos ärsyttää lukea tämmöistä lässynlässynläpätiläpätiläätä :D

5 kommenttia:

  1. Ärsyttää! Ootte ihan liian söpösiä :3 Ja nää sun päivitykset huokuu niin onnellisuutta. Onneks nää kärpäset vähä rikkoo sitä söpöyttä. Mut mahtia ku sul menee noin puhhwf <3 (olipa joo khrm hurja sana tuola yhes välis)
    pst tieks mitä! IKÄVÄ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, ehkä mää yritän rajottaa tätä mun onnellisuuden korostamista täällä blogissa :D
      jep niin on mutta kai viikonloppuna nähdään?

      Poista
    2. Eiku hehku vain näitä on kiva lukia :3 jooo! hihh jes

      Poista