maanantai 16. syyskuuta 2013

Monday and I feel great

Pöö. Ei tarvitse pelätä. 


Viime viikkoina on (kai) tapahtunut niin paljoa etten ole kerennyt olla täällä, ja nyt en muista mitä on tapahtunut, että mitä kertoa. No yksi iso juttu on kyllä tapahtunut mutta siitä joskus enemmän (; 


Koulu on mennyt ok. Ei se tunnu vieläkään kouluta. Mulla on yleensä vain yhtä oppiainetta per päivä. Tänään se on muusikko freelancerina. Ja yleensä ne on iltapäivisin ne tunnit. Päivä on sitten tarkoitettu sille että soitansoitansoitansoitansoitansoitan. Tai niin pitäisi. 


Pari "projektia" mulla on. No eka pitäis pianolla harjotella kevään D-tutkintoon. Sitten minä ja mun kaveri aletaan ehkä joskus soittamaan nelikätisiä biisuja. Teen liediä. Soitan rumpuja harmonikkabändissä. Se on kaikista jännittävin. En oo vielä ollu kun katsomassa yksiä reenejä, ja se kyllä vaikutti aika rennolta, bändissä on joku 20 pikku haitaristia. Ehkä mää selviän jotenkin. 


Mua kyllä vähän harmittaa että syksy on kerennyt mennä multa aivan ohi. Se oli niiiiin kaunis tänä vuonna, ja mää en kerennyt ikuistaa sitä kuvilla :< Eilen koitin jotain napsia, mutta eipä ne ollu kovin kaksisia. Ja tämänkin kuvan muokkaus kusi, koittakaa saada siitä edes jotain selvää. 


Oho, mun pitäis kymmenen minuutin päästä lähteä Kokkolaan ajamaan, tulee kiire! Eilen muuten kävin mun kaapeista läpi kaikkia astiat ja muut semmoiset mitä oon saanut lahjaksi, ja huomasin, että mulla on mukeja aivan yli tarpeen. Jos joku vielä ostaa mulle mukin lahjaksi niin joudun antamaan jo saaneita mukejani toisille lahjaksi. Mun tulevaisuuden talo muuten hukkuu niihin mukeihin. 


Hui kun näitä kuvia tulee paljon. Mun blogi kohta hukkuu näihin kuviin. Öö, mitähän vielä voisin kertoa.. Olen tässä nyt kolmatta kertaa kuudessa viikossa kuntoon -kuntokuurilla. Tällä kertaa olen päässyt jo toiseksi viimeiseen eli viidenteen viikkoon. Yleensä se tyssää jo toiseen viikkoon. Ruokailut ei onnistu mun osalta, koska olen hiilarikoukussa, mutta liikuttua oon saanut, joka toinen päivä tunti aerobista ja joka toinen sitte lihaskuntoa. Tuloksia ei näy. Ajat on aika surkeita. Ja aattelin että kahden viikon päästä juoksisin sen puoli maratonin kun se kesällä jäi tekemättä.... Saapa nähdä. 


Jutut loppui joten kerronpa viikonlopustani. Perjantai aikaisin nukkumaan. Lauantai kirpparikierros ja saunan jälkeen parit karhut ja Scrabble-peli Samulin ja veljeni kanssa. Sunnuntai kaappien tyhjennys, ja rullistelulenkki joka päättyi grillille. 



     Nyt mun pitää todellakin lähteä. Tänään täytyy mennä jutteleen opolle mun opinnäyte tai ammattiosaamisen näyttö asiasta. Enhän minä tiiä mitä minä haluan silloin tehdä ja en oikeestaan tiiä mistään mitään mikä liittyy noihin kahteen asiaan.          

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti