tiistai 15. lokakuuta 2013

Blä

Vammattaa. Onneks Mew pitää mut joten kuten järjissäni. 

Nyt on lomapäivä nro 2.


Hyvin on päivä mennyt, paitsi soitto jäi tuntiin. Kävin aamukuvakävelyllä, juoksemassa, mummulla ja pappalla kääntämässä kasvimaan, ja kaverilla kylässä. 


Kaverin luona oli tänään kivaa. Oli kiva keskustella asioista. Meillä on silti aika paljon yhteisiä asioita ja ajatuksia jaettavana. Ja on mukava purkaa sydäntä ja saada kuulla ettei ole ainoa jolla pyörii päässä tyhmät asiat. Kiitos. 


Mun piti tulla tänne puhumaan, koska seikkailin facebookissa tuntemattomien ihmisten profiileissa ja arvostelin heidän kuviaan. Hyi minä.
 Olen nauttinut että olen saanut olla yksin. Olen voinut keskittyä itseeni. Saada laittaa herätyksen kello kahdeksaksi ja lähteä ulos. Saisin soittaa niin paljon kuin haluan. Saan tehdä mitä haluan milloin haluan. Haluaisin mennä uimaan. 

4 kommenttia:

  1. etkö sää voi tehä mitä vaan millon vaan, ku oot poikakaverin kanssa kämpillä?:DD Kivoja kuvia :3 Mitä kaikkee sää soitat? kitaraa? laulatko sää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, nuo on vaan jotain pikanäppäyksiä :>
      noo.. Kyllä mä kämpillä aika hyvin voin tehdä myös omia asioitani. Mutta kun ollaan jomman kumman kotikodeissa niin sillon tuntuu että pitää keskittyä kokonaan toiseen. Jos mun poikaystävä on meillä kotona, musta tuntuu etten mää voi alkaa soittaan kahta tuntia, ja sen päälle lähteä tunnin lenkille. Eli yritän tässä sanoa, etten voi kotona ollessamme olla niinkuin häntä ei olisikaan.
      Mun pääinstrumentti on piano. Soitan myös rumpuja ja kitaraa. Tykkään myös laulamisesta, mutta en ole koskaan ottanut laulutunteja.

      Poista
  2. Tee joskus joku videon pätkä jostain biisistä mitä ite soitat?? tai soitatteko te sun poikakaverin kaa yhessä paljo? ois kiva kuuulla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon itseasiassa aatellut semmoista, mutta pitää kerätä rohkeutta pajon enempi : P ei me nyt kovin paljon soiteta, joskus. Yleensä mää en kehtaa soittaa sen kans koska se on niin paljon parempi ku minä x)

      Poista