tiistai 8. lokakuuta 2013

Kotini

Moi. Tässä minä istun uudessa huoneessani (tai huonessamme) neljättä iltaa. Kiva koti meillä on. Ruokapöytä puuttuu, ja tietokonepöytä. Ja yöpöytä ja lipasto ja kello ja.... Lista tuntuu loputtomalta ja kasvaa aina kahdella kun yksi juttu hommataan. Mut tässä nyt muutama kuva tästä puolivalmiista kodista.

Neliöitä 47, 4. ja vika kerros, parveke, uusi lattia ja seinä, vuokra 548,79/kk jaettuna kahdelle asukille, not bad, what do you think? 


Aika valkoisia täällä on vielä seinät ja kaikuu kivasti, mutta eiköhän me noille seinille jotain keksitä. Elvis ja Marley mun oli ainakin pakko saaha tänne (= 


Koska olen Suomen pessimistisin, kerron tämän kämpän huonot puolet. Vesi maistuu kloorille ja jättää tahroja. Olohuoneessa on hiton kuuma ja patteri ei tunnu menevän pienemmälle. Parveke on ruma. Tiskipöytä on ruma. Sijainnissa on hyvät ja huonot puolet. Huono on se että tästä on ikävää ja epämotivoivaa lähteä lenkille. 


Mutta toisaalta ollaan lähellä kaikkia kauppoja, kirjastoa, Pedrinas on kiven heiton päässä (slurps) ja talo on rauhallinen. Ja lemmikit on sallittu. Haluan kisun. Ainoastaan viikonloppuna autot jumputtaa aivan hiton kovaa tuossa meidän ikkunan alapuolella. 

Parhainta kalustusta. Kauon olen jo sanonut etten tulevissa asunnoissani keitä kahvia millään muulla kuin Moccamasterilla. Kaikki muut keittää kurapaskaa. Kiitos mummu!


Ainiin, muistinko kertoa että meillä on oma sauna? 


Onneksi Samulilla oli oma telkku ja kaikki mukavuuslaitteet niin ei niitä tarvinnut lähteä ostamaan. Kitura on minun, ja sitä minun ei ole aikaa soittaa mikä harmi ON. Tv-taso löytyi kirpparilta viidellä eurolla, ja lasipöytä Sotkan poistomyynnistä, tuo oli ainoa kappale jälellä, 65 euroa. Oltas ehkä voitu tinkata tuosta? 


Sohva on myös kirpparilöytö, 70€. Myös kaikki lautaset, lasit, aterimet, kattilat, pannut, ym. ruokailuasiat meillä oli itsellä. Vielä kun se pöytä sinne Jyskiin tulis.... 

Autopaikkaa meillä ei ole, ja mulla on ikävä mun Volvoa ): Onneksi kohta taas loma ja pääsee ajeleen! 

Hmm, makuuhuoneesta ei ole kuvaa, mutta eipä sieltä mitään kuvattavaa, kun sieltä puuttuu tietokone ja pöytä sille. Ja oon kaavaillut sinne semmosta "verhoseinää" että ehkäpä mun pitää tehä vielä päivitetympi versio tästä kotiesittelystä. 

2 kommenttia: