maanantai 28. lokakuuta 2013

Modern Times

Jjaup. Tällä viikolla taidan siirtyä nykyaikaan. Sanon heipat exälleni Samsung S5610 ilmaispuhelimelle, sillä Lumia 520 on tulossa postissa. Tuo vaan alkaa sammuilemaan, ja kun asustaa tuommosen hifistelijä tekniikkanörtin kanssa (enkelihymy) tulee kiusaus itellekin alottaa uusi aikakausi. Huoh, oon kärsinyt viimepäivinä siitä, etten osaa kirjoittaa sujuvaa suomen kieltä, as you can see... No, anyway, harkitsin Samsung Trendin ja tuon välillä (koska molemmat "halpoja", hintaero 5€) mutta Lumiasta oli vähä paremmat arvostelut niin siihen päädyin. Saapa nähdä opinko sitä ikinä käyttään. 

Mulle oli esitetty toive, että postaan meijjän kämpän yksityiskohdista, joista pidän.En nyt aivan tiedä, täyttääkö tämä tehtävänantoa, mutta näistä asioista minä ainakin täällä pidän : 


Ostin parvekkeelle kynttilälyhdyn anttilasta, n.35€. 
Maailman parasta vessaluettavaa (; Tervetuloa viihtymään meille vessaan.

Suola ja pippuri sirottemet, jotka sain mun kaverilta tuliaisina. Niin söpöt :3 Ja tosiaan meille se pöytäkin saapui, se on tosi kätevä, se on kahden istuttava, mutta siinä on jatkolevy, niin lisää pituutta saa kun tarvii,esim. leivottaessa, tai ruokailtaessa. 150€ pöytä ja kaksi tuolia Jyskistä. 
Kaikki musiikkiasiat joita meillä on. Seinällä roikkuva basso, nurkassa olevat kitarat, parit vahvistimet. Ne on niin erilaista, ei monen kämpässä oo näin paljon musiikkiromua. 

Kuva by Samppu, muokkaukset by Minä.

Viikonloppuna visiteerasin Kaustisella Taiteiden yössä. Huisia. Oli kiva nähdä (joitakin) vanhoja luokkalaisia. Toisaalta oli hirmu kiusaannuttavaa ja ahdistavaa, pitääkö mun halata tuota, vai riittääkö jos tervehdin? Pitääkö mun jäädä juttelemaan ja kyselemään? Apua, nyt tuo alko juttelemaan mulle, joo kiusallinen hiljainen hetki, juoksen karkuun.... Mutta muutenpi niin mukavata että olisi tehnyt mieli jäädä Kalliolle.

Eipäs siinä muuta. Viikonloppu meni muuten tosi nopeaa, ehkä koska me ei tehty mitään. Pitkästä aikaa tosin soiteltiin Samulin kans, ja oli tosi hauskaa soittaa taas bassoa. En tajua yhtään sitä soitinta, mutta onneks Samuli oli aika hyvä opettaan. Ehkä joskus voisin kuvata meijjän soittoa, ja jakaa sen täällä. Iso ehkä (: 

5 kommenttia:

  1. Haha:DD huiput nuot wc kirjat!!:D Nuot isot lyhdyt on aivan ihania<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jjep, aivan parhaat :D Oisin halunnu semmoset jättilyhdyt, mutta ne ois maksanu jotain 70 euroa.. Mutta on tuokin kiva (:

      Poista
    2. mulla on pari kans parvekkeella nii yks jätti ja sit keskikokonen ja semmonen siitä vvähä pienempi.:D ja sisällä on kans,... vaikka eipä ne sisälle oo tarkottettuja mut eipä se haittaa!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Voih, se oli kyllä kans ihan tyylikäs :_D

      Poista