lauantai 19. lokakuuta 2013

Take me to the place I desire

Moi. Loma on kotona lusittu. Mitään en tehnyt. Kavereita kyllä näin. Ja hiukset kävin leikkauttaan. Torstaina me vihdoin saatiin se ruokapöytä (tai oltas saatu jo aikasemmin jos mun puhelin vaan vastaanottais viestejä..), joten isän pitikin lähteä tuomaan mua autolla Kokkolaan (= 
Muutamat talviset kuvat kerkesin kotopuolessa näpätä.

Ihana lumi, olikin jo ikävä :3


Tämä päivä on mennyt ihan ohi. Oon pelannut Pokemonia varmaan viis tuntia... Ja kävin hyvällä juoksulenkillä, ekaa kertaa täällä kaupungissa. Onneksi löysin melko nopeasti maaseutumaisen ympäristön, niin tuli vähän turvallisempi olo :) Kaupungissa on vain niin ahdistava juosta.. Ja jos joku tietää Kokkolassa hyviä juoksu-/hiihtomaastoja, niin vihjaiskaa (: 





Juoksun jälkeen maha tuli oudosti kipeäksi, ja vaivoin pystyin edes syömään. Sempä takia oonkin tässä sängyllä pelaillut viimeiset kolme tuntia... Ja tulihan tuo Juusokin tänne ukkelin kans pelailee. Meinaa mulla olla vaan sen verran tylsää, että voisin salaa hilpasta yksin jonnekin kaljalle.. 


Oon miettinyt tässä, että pitäiskö liittyä Suomen Luonnonsuojeluliittoon? Onko jollain kokemusta kyseisestä toiminnasta? Liittymismaksu 32 € ei olis kovin paljon, mutta opiskelijana ei mulla sitten oo paljon varaa laittaa rahaa mihinkään muihin maksuihin..

Hjoo, mitäköhän sitä tänä iltana kehittelis, kun tuo pelaaminen meinaa alkaa sattuun hartioihin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti