torstai 7. marraskuuta 2013

Tell a Lie

Heips. Tänään vietettiin mun ja Samppulin seitsemän kuukautis/seitsemäs kuukausi/ tai joku kielisolmu päivää. Niin kukapa niitä kuukausia laskee?? Vastarakastuneet esim. minä (= 

Käytiin Pedrinaksessa syömässä. Mun piti ottaa kuva mun pariloitu broileri, Rosen valkoinen pippurikastike ja maalaislohkoperuna -annoksesta, mutta olikin sen verran nälkä, etten kerinnyt D:D 


Tässä on kuitenkin kuva minusta ja Samulista juhannuksena. Meistä ei oo kauhiana yhteiskuvia. Koska samulilla on niissä aina vammanen ilme :D Niinku tässäki.

Me tässä tilattiin vähä levyjä ja itselleni tuli God Is An Astronautin All Is Violent All Is Bright. Nami. Niin loistavaa unimusaa. Ja musaa kuunneltavaksi pimeään huoneeseen. 

Hups hieman epäselvä mutta eii sen anneta haitata. 


Nämä ovat siis Lumia 520 kuvia. Ooon niin rakastunut. Hyvä ostos, ainakin vielä. 

Huooh, tänään oli taas semmonen päivä etten tiiä miks oon täällä koulussa, kun ilmiselvästi en osaa mitään.. Ja huomenna on pianotunti, mikä tietää lisää ahdistusta. Onneksi pääsee kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti