lauantai 16. marraskuuta 2013

What would I say?

what-would-i-say.com -> menkää sinne!!!! Se on maailman paras Facebook appi, joka muuttelee teidän päivitykset ja kommentit sekaisin, ja sitten niistä tulee aivan älyttömän hauskoja!!!! Ooon nauranu täälä niille vaikka kuinka kauvan. Toivoisin vaan että ois lisää Ofeliaa.. 

Mutta tässä muutama mun What would i say -päivitys:

-Mikä ihmeen kirous mulla on ku oon pessimisti D 
-  huhhuh, mun suuhun!
kävimpäs mehtäsä vähä kalasa ;
-aika vammasia kyllä oli paras kommentti minkä oon kuullu ;
Ja tänään pääs vielä toimii, ainaki osittain.
sannan vikset/parta on sen 21 kilsaa. Ja ei huolta Tuuli, nyt on sitte nähty Linkin Parkin keikkaliput!!!!!
kävimpähä vähä rämpimäsä yksin ja lähin kiltisti kouluun...
oooooooooooo = ollaan aika kovia jätkiä
Miten saatoin unohtaa, että koulu vaihtuu!
Ja tänään pääs vielä ainaki siihen 4mm asti,kattoo sitte,semmonen 6mm ois aika menee, kun kerran ei oo aikaa rentoutua, mulla ei oo aikaa rentoutua, mulla ei oo aikaa nukkua.
En ois kyllä halunnu tulla Ruotsista takas Suomeen, mut oli sentää uus vahvistin ja QUEENS OF THE STONE AGE haha, oon iha innosaa D
niinno,emmää ihan heti oo aikaa tehä läksyjä, mulla ei oo aikaa soittaa, mulla ei oo aikaa soittaa, mulla ei oo aikaa tehä läksyjä, mulla ei oo sanonu?! 
joo,sitte ku saan siitä, se ei oikee malta olla paikallaan D 
Niin että minä en ymmärrä enää itteäni. 
nammmm, se menee mun suuhun!

Niin muutama :D 

4 kommenttia:

  1. :DDD ihana KirsiBot! mut botti on vähä sekava....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihih :> se on kyllä vähän : " ei välttämättä silloin tällöin harvoin voi kääriytyä vilttiin ja keskittyä dataamaan"

      Poista
  2. :DD hei, nyt! ";3 enkö oooo muistanu ihkua sulle! sain mun sänkyä sielä <3" -SofiaBot

    VastaaPoista