sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Aivan superkivaa ihanaa päivää!

Mooooi ((::: 

Aattelin täs kertoo kuinka überkivaa ja mahtavaa elämää mulla täällä on!1 

Aloitetaan ihan alusta. No ekaks herään ihan liian aikaisin hyvin väsyneenä. Sitten menen kouluun, jossa en millään jaksaisi käydä, koska kaikkihan tietävät että rakastan koulunkäyntiä. Soitan siellä kaiket vapaa tunnit, ja silti olen hyvin paska siinä, ja sehän tietysti motivoi soittamaan lisää. 

Sitten kun joskus myöhään illalla pääsen pois sieltä, niin olen tosi väsynyt ja stressaantunut, ja itkuinen. Hirmu kivaa meille. Nälkänen kaiken lisäksi. Kytyisesti yritän urheilla, mutta enpä minä tuota läskipersettä enää saa niin usein nostettua sohvalta. 

Joooh, loppu ilta meneekin sit Pyramidi pasianssia pelatesssa. Se taas tuo tähän mun elämään tosi paljon jännitystä, enhän minä sitä koskaan ole voittanut. Lisäksi se on äärettömän hyvää viihdettä. 

Kello lähenee kahtatoista, pistän korvatulpat syvälle korviin, koska muuten on mahdotonta saada unen päästä kiinni. Pari kyyneltä vieritän tyynylle, ihan muuten vaan, koska itkeminen on puhdistavaa, ja hyvä harrastukseni. Joskus sitä nukahdan ja aamulla herään ihan liian aikaisin hyvin väsyneenä..... 


Ai miten niin turhauttaako minua? Luuletta vaa. Onneksihan huomenna on maanantai!!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti