sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Moi


Viikonloppu lusittuna. Oli kai se ihan kiva. 
Torstaina leivottiin pipareita. Ja koristeltiin. Taikinasta tuli hyvä ja hyvää, vaikka mää vähä epäilinki sitä. 


Perjantaina käytiin itsenäisyyspäivän konsertissa. Orkesteria johti Sakari Oramo, joka on yksi mun esikuvista. Ja ihanaa Sibeliusta ne siellä soitti. Aivan huikeeta. Sai oikee kyyneliä pidätellä. Ja kivaa oli kävellä siellä rankassa lumisateessa pois ja katuja reunusti vanhat kauniit talot. Ääääh, tää mun kirjottaminen nyt takkuaa tosi paljon. 


Tuntemattoman sotilaanki kattoin, vaikka se tulikin niin myöhään. 


Lauantaina täyttelin 19 vuotta. Samuli hankki mulle liikaa asioita. Se makso mun lipun Guardia Nuevan konserttiin, johon me illalla mentiin, se osti mulle suklaata ja kaiuttimet koneeseen ja makso ruuan Pedrinaksessa. Huoh. Mitään noista en ois ansainnut/tarvinnut. Tai siis kaiuttimet oikeesti tarvein mutta oisin mää ne itekki voinu hankkia. 

Lakuna myös Meeri ja Pekka tuli kyläilemään. Kaffiteltiin ja kierreltiin kaupungilla. Oli kiva nähä! 


Pläääääh, ja sitten tuli paska masentava sunnuntai. Aamun fiilikset ei oo muuttunut mihinkään. Oon niin kyllästynyt tähän elämään. Ei vaan voi mitään. Onnellisuus ei ole jatkumo vaikka niin haluaisin. Ja vaikka luulin että kaikki muuttuu. Välillä on parempia päiviä. But today I've been alone with my sorrow and sadness. Ja anteeksi ku mää angstaan tänne blogiin muttei ole ketään muutakaan kelle puhua ilman että huudetaan takasin. 

2 kommenttia:

  1. Voi raukkaa :( Et voi enää tulla meijän slummiluolaan juomaan kaljaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hööh, niinpä :D teini-iän mielialan aaltoiluhäiriö ei jätä rauhaan

      Poista