tiistai 17. joulukuuta 2013

Paha minä

Mui. 

Huh, siitä on niin kauan ku oon viimeks tänne kirjotellut, etten muista mitä kuvia oon ees julkassut. 


Mun pitäis joskus oikeesti tehä näille kuville jotain järkevää. Ja hei, voisko joku kertoa mikä helvata tuo Figarol juttu on?? 
Mulla oli tänään joku ammattiosaamisen näyttö tai joku semmonen asia. Soitin pianolla Bachin Invention ja Lowin etydin. Voi piru mua jännitti. Kunnes istuin siihen pianon penkille. Mää nautin. Nautin soittamisesta ja niille naisille esiintymisestä. Eikä mua jännittänyt lähes ollenkaan. Se oli ihanaa. Tuli niin positiivista energiaa täyteen pitkälle päivään. Ja lisäksi vielä voitin Suomen Luonnonsuojeluliiton joulukalenteriarvonnassa vuoden 2014 kalenterin! Kivaa (: 

Käytiin Samulin kanssa tänään joululahjaostoilla. Oon tosi huono keksiin mitään joululahjoja. Ja niiden hankkiminen on yhtä tuskaa. Mutta kyllä mää pari kytystä pakettia aattelin kehitellä. Mm. Selänne dvd, arpoja ja otsalamppu :D 

 

Urgh, mun maha on kipiä noitten suklaitten syömisestä ): Hei, tuli täsä mieleen kysymys, että onko teillä joku lempi joulusuklaa, tai muu jouluherkku, jota on aina pakko saada joulusta toiseen? Suklaa kaikessa muodossa mulle on mun heikkous, en varmaan selviäis joulusta ilman sitä. Mut toi Maraboun Paradis-rasia on aivan omaa luokkaansa..

Mää ostin tänään tuommosen nätskän tuikkukipon Anttilan alelaarista. Haluaisin sisustaa enemmän kynttilöillä, mutta täällä ei oo oikeen mitään mihin tunkia niitä kynttilöitä. Ja noista heräteostoksista on tulossa tässä joskus lisää..... Voi minnuu.

Tässäpä nyt yritän opetella pop/jazz hissan kuuntelukokeeseen biisuja. Näitähän on vaan muutama, huoh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti