tiistai 3. joulukuuta 2013

Silmissä kloorivettä

Siltä minusta nyt tuntuu. Oon niin väsynyt. Ollu viimeset pari päivää. Maanantaina oli niin pitkä koulupäivä, ja tänään kävin 12,5 kilsan lenkillä. 

En ookkaan varmaan pariin viikkoon käynyt täällä kirjottelemassa. Hups. Ei oikeen oo ollu aikaa/jaksamista, en oo kuvannu / jaksanut muokata kuvia. Mutta nyt kuitenkin tulin päivittelemään. Mitä on tapahtunut. Ööö..... 

No se eka keikka harmonikkabändin kans meni kivasti. 

Soitin pentujen oppilaskonsertissa yhden minuutin mittaisen etydin. Jännitin pirusti, ja tuli paljon virheitä aka vääriä säveliä. Pianolla esiintyminen jännittää aivan helkkaristi, tekis mieli oikeen itkeä, mutta rummuilla ei. Ehkä pitää vaihtaa pääinstrumenttia. Ja muutenkin on ollut niin toivoton olo. Oon soittany yli puolet mun elämästä pianoa ja oon aivan täyttä paskaa.


Ollaan laitettu parit jouluvalot jo. Ja juotu monta litraa glögiä ja tehty jo torttuja. Piparitaikinan aattelin tehä keskiviikkona, ja silloin vois toiset tortutkin tehä, ja oon ostanut korttivärkit joulukortteja varten. Ehkä se joulu sieltä tulee, vaikka joulumieli ei oo kohillaan. 


Öööh, en mää tiiä mitä voisin tähän sanoa. Samulin lähtö armeijjaan stressaa eli itken joka päivä. Ei yhtään tiedä mitä tulee tapahtumaan, ja kuinka paljon mää siitä hajoan. Paljon, mää luulen. 

Niinjooo, absintiin menin taas koskemaan.. Ei ollut hyvä juttu se. Olot oli pahimmat sitten Red Catin jälkeen kun alotin lukion. Hyihyi. Tästä syystä en ole ilennyt koskea alkoholiin pariin viikkoon. Ällöttää kamalasti. Ehkä se on vaan ihan hyvä juttu. 


Mää en halua repiä ressiä tämän blogin pitämisestä. Nyt jo pari blogia joita oon vasta alkanut lukemaan lopettaa ja se on kurjaa.. Ite suosin pitempää postausväliä, jos ei oikeesti ole mitään sanottavaa. Joten älkää säikähtäkö jos musta ei kuulu viikkoon (: Viikonloppuna voisin kyllä jotain yrittää tänne taas raapustaa.

2 kommenttia: