lauantai 4. tammikuuta 2014

Nobody types faster than a pissed off female

Uuden vuoden ajatuksista siis kysymys, ja ajattelin lisäksi olla niin ällöttävä että käyn napsimassa We Heart Itistä inspiroivia kuvia.
 Mulla on kyllä aina ollut tapana tehdä uuden vuoden lupauksia läjä päin, ja niistä en sitte muista puoliakaan. Niin teen nytkin. 
Yksi päätös on oikeastaan veto kaverin kanssa olla juomatta kännejä vappuun asti. Max. kaksi 0,33 juomaa saa juoda. Jos juo kännit, joutuu maksaan toiselle satasen. Minusta aika hyvä diili, ja varmaa on, että minä en ainakaan sitä satasta maksa ;) 

Mulla on myös tapana jaotella lupauksia eri kuukausille,
esim. Tammikuussa lopetan karkin syönnin kunnes joulukuu tulee,
helmikuussa lopetan sipsin syönnin,
maaliskuussa en syö enää ysin jälkeen.. jne.

Mulla on pakkomielle rajottaa mun syömistä? Ainakin näin parin epätervellisesti eletyn viikon jälkeen. 


Ehkä nuot on vaan välitavoitteita terveellisempään Kirsiin. Suhataudun maailman leppoisimmasti mättöämiseen. Jos tekee mieli syödä kilo irtokarkkeja, jäätelö, sipsiä, ja hakea illalla pitsa, niin miksi ei? Kuka sitä estää, ja kaiken lisäksi siitä tulee hyvä mieli. Haluan siihen muutosta. En kieltää itseltäni kaikkea, vaan pitää edes jonku kohtuuden, ja ettei joka toinen päivä olo ole semmoinen, kun olisi kiviä syönyt. 

Jokavuotinen lupaus on lisätä liikuntaa ja liikkua säännöllisesti. Sitä kestääkin jonki aikaa, muttei koko vuotta. Haluaisin juosta säännöllisemmin, mulla on ikävä niitä aikoja, kun mulla oli hyvä kunto ja motivaatio, ja lähdin lenkille, vaikka ulkona satoi vettä. 
Aattelin myös alkaa käymään kerran viikossa uimassa. Uiminen on tosi kivaa minusta. Jos vaan olisi aikaa tehdä kaikkea, urheilla, soittaa ja olla koulussa... 
Ehkä voisin lisätä listaan myös olla suuttumatta niin paljon ja vähästä : D

Tänään oli brunssi päivä. Oh,mää niin haluaisin oikealle brunssille joskus. Tältä meidän brunssi näytti: 

Sisälsi voisarvia, karjalanpiirakoita munavoilla, kärtsännyttä nakki-herne-maissi-paprika munakasta, hedelmäsalaattia, jälkiruoaksi muffinseita ja Filippinos-keksejä.

Syötiin yhden aikaan (saatiiin ruokailu kestämään jopa 40 minuuttia!) ja en oo varma onko mulla vieläkään nälkä... Harmi sinänsä, ainaku pitäis lähteä ulos syömään niin mulla ei oo yhtään nälkä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti