maanantai 6. tammikuuta 2014

Yllätysten yllätys

Huhhuh, mikä päivä.. Tuntuu että ois jo ilta kun oon viidestä asti ollut ylhäällä...Asiat ei menny ihan niinku piti, muttei siitä sen enempää. Ajattelin nyt vähän kerrata mun vuotta 2013, kun mulla on siihen materiaalia.

Tammikuu:
hauskan, Kaustisella vietetyn uuden vuoden jälkeen kuukausi sisälsi ahdistusta. Ja yoihin lukemista, mikä tuotti lisää ahdistusta. Yksi kiva Kankaanpää viikonloppukin mahtui tammikuulle. 
Fanta stickinä kiitos Meerin

Helmikuu:
"Näköjään se,että yrittää olla mukava kaikille kostautuu sillä, että kaikki vihaa takaisin. Minun pitäisi luottaa kaikkiin. Pitäisi sanoa kaikki suoraan kaikille. Pitäisi olla hiljaa, eikä sanoa mitään kenellekkään."
Lisää ahdistusta. Höh, mikä mua oikeen vaivaa? 
Tekstitaidon kirjotukset oli tällöin. Aineistot siinä oli mukavat, ja koe oli kiva, mutta paskasti se silti meni :d 
Aika rappiolla ilmeisesti olin lukuloman ansiosta. Keskellä viikkoa juominen oli yleistä mulla. Mm huonosti menneiden kuunteluiden nollaamiseksi. 
Kaikkia abi-juttuja oli helmikuussa, mutta parhaiten jäi mieleen abiristeily. Tulin sairaaksi matkalla Helsinkiin, ja koko reissu meni huonovointisena hytissä värjötellen. En ees laivan herkkuruokaa pystyny syömään ): 

Loppua kohden kuukausi parani, kun musta tuli autonomistaja, ja hiihtoloma alkoi Merriliinin ja Pekkaliinin seurassa Haapajärvellä (: 

Maaliskuu:
Paaaljon uusia kokemuksia! Mm. hajottava kokemus naistenpäivänä Kokemus-klubilla Kokkolas, jänniä kokemuksia Kaustisella. Sipsit maistu parhaalle ikinä.
ÄxDee.
Ja muuten vain olinkin sit tyhmä ja nolo. Anteeks. 
Alku viikot meni sumussa. Oli joku Pää Kiin keikka. Ja kino. Ja sumu. Kunnes....
Kaverille ryypiskeleen, ja sinne sattu tuleen porukkaa, jossa oli Samuli. Oh, mää niin muistan ne punaset housut vieläkin, ja keskustelun Pää Kiistä :D
Onneksi mun vanhat kaverit suostutteli mut lähtemään seuraavana päivänä Dyyniin. Siitä lähtien mun mieleen ei oo mahtunu mitään muuta kuin Samuli <3
Extempore ajelureissu tehtiin kavereitten kanssa Kjoelle, ja kukaan muu (tietäjät tietää) ei tienny miten innossani olin, ku kuulin kenelle me mennään istuun iltaa : D 
Voooi, ja vaikka mitä vielä tapahtu ja olin niin ihastunut ja onnellinen ^^

Huhtikuu:
-Siviilisäädykseni seurusteleva
- ensimmäinen rekan ohitus
- yo-mekon metsästystä
- pääsykoestressausta
- kaveripojan kanssa meillä Pesiä, karhua ja pitsaa
- kitaratunnilta lintsaaminen ja kotiin jääminen kun haluaa olla ukkelin kanssa
- melkein ajoin autolla sata lasissa ojaan ja kuolin -tilanne
- isomummun hautajaiset
- ensi kosketus absinttiin
- ihana vappu kivojen ihmisten kanssa! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti