torstai 27. helmikuuta 2014

a photo of yourself

Ekaksi, ajattelin tehdä valokuvaushaasteen, siinä taisi olla 30 kohtaa. ensimmäinen oli joku omakuva, ja koska mun omakuva näyttää tällä hetkellä aika "hehkeältä" ajattelin laittaa jonku vanhan kuvan puhelimesta. 
Minusta tämä on vaan niin hauska :D Ensimmäinen koulupäivä edessä kokkolassa on se nimeltänsä. Mulla on muuten tällä hetkellä yhtä lyhyet hiukset ku tuossa, sain nimittäin ilmaisen tukanleikkuun eilen, olin Hairlekiinissa kesätyöntekijällä harjoitteluasiakkaana. Otsatukka on vaan suorempi, ja tuota vaaleaa väriä on enää latvoissa. On nimittäin oman värin kasvatusprojekti meneillään. Ei hitto pitää palata takasi äikänkurssille, kun en enää tajua yhdyssanoista mitään...

Niin tosiaan lomalla jo neljättä päivää. EN oo soittanu. Tunnin ehkä. Mutta oon kyllä tuhonnun mun kehon. Tai siltä ainakin tuntuu jalkapöydän kyljessä ja selässä ja eilen ja toissapäivänä reisissä. Huomenna sitte vatsalihaksissa ja ojentajissa. Pääsin jopa ekaa kertaa tälle talvelle hiihtään. Surullista.

Jaa, ei kai mulla sen kummempia kerrottavia oo tässä. Palailen varmaan sitten ens viikolla. Hauskaa lomaa kaikille joilla se on / vasta tuloillaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti