perjantai 7. helmikuuta 2014

Always the summers are slipping away

Voiko perjantaina olla niin tylsää että vois vaikka kuolla? 
- Kyllä voi. Ehkä kuitenkin kestän sen ja menen  ysiltä nukkuun.

Viikko onnistuneesti takana. Meillä oli koululla Ebony piano duo pitämässä meille duo workshopia, ja minä ja mun duoilu kaveri käytiin myös niille pari biisiä esittämässä. Yleensä koen nuo workshopit ahdistavina, mutta tää ei ollut niin ahdistava ku oli samanlainen liedissä. Tosi paljon sain uusia ideoita kappaleisiin! ja illalla oli vielä heidän konsertti ja huhhuh! ekaa kertaa tänä vuonna lähden kuuntelijana konsertista täysin energisenä, hyväntuulisena ja innostuneena.

Mutta nyt tähän mun asiaan. Sistustamiseen. 

Oon ostanut meille uuden kukkelin ^^ Haluisin tosi paljon sisustaa enemmän kynttilöillä, ja kasveilla. Yksi tuommonen vihreä asia huoneessa vaikuttaa jo tosi paljon ulkonäköön. Mutta tällä ei oikeen kasvit menesty.. Jukkapalmukin on jo aivan kärsinyt, mutta hengissä vielä! Ehkä nuot kasvit tuosta virkkuu kun tulee kevät ja silleen..


Mun uusi villitys on lasipurkit. Oli pinnalla varmaan vuonna 2012 mutta mä tuun aina joka asiassa vähä jälkijunassa... En vaan keksi niille paikkoja. Tuokin tuikkuja sisältävä purkki on tv-pöydän alatasolla. Ei sieltä taida mihinkään näkyä..




Leipoin tuossa Ruunebergerin päivänä kaakun. Se jäi sisältä vähän mömmöksi, mutta sekös ei haitannut (= aika herkkua on kyllä tämä ja kiva vaihto ehto tortuille. Kyllä Tuuli olis sun mieli muuttunut Runebergin leivosten suhteen jos oisit usklatanu maistaa (; 


Toivottavasti teillä on jännä viikonloppu, minä lähden nyt Master Chefin ja Punnitse & Säästä herkkujen pariin (: 

2 kommenttia:

  1. Mitä teette ens viikonloppuna? :) Voisin tulla käymää jos Pekka jaksais jos ootte kotona :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sekä la että su aamupäivästä reeniä & keikka, mutta muuten taijetaan olla vain kotosalla ( :

      Poista