perjantai 21. maaliskuuta 2014

WHI

mOOOi, on ollut tosi kummallinen viikko, etten tiedä edes mistä aloittaa.. 

Vaikka alkuviikosta.
No mulla on ollut tosi huono soitto viikko, mikä näkyi tänään pianotunnilla ja duotunnille, tekisi mieli tunkea ne Milonga del angelin nuotit ********. 

Kattokaa kehveli mitä mulla on jalassa! Normaalin väriset farkut! En muista millon mulla ois ollu viimeksi "normaalit" farkut jalassa. Joko mun housut on a) mustat/ruskeat/random väriset, b)lököttävät tai c)reikäset/revityt. Joten nää on jo tosi lähellä... epä-Kirsimäisyyttä. Ja kaiken lisäksi lahkeet on just sopivat, ei tarvi lyhentää milliäkään (en muista millon viimeks mulla on ollu semmoset housut, ala-asteella?) ja ne makso 11 € Seppälän outlet-puolella.

Noh, sitten. Olin tulossa kämpälle ja pyöräkatoksessa oli kuusissäkymmenissä oleva rouva kaatunut ja pyysi multa apua. No toki suostuin taluttamaan hänet kämppäänsä. Kertoi, että oli liukastunut ja nyt huimaa. En meinannu saada pidettyä rouvaa pystyssä, kun se oli koko ajan kaatumassa toiseen suuntaan. Ja kaatuikin, ja mulla meni kauan että sain hänet ylös lumihangesta. Olin huolestunut ja sanoin moneen kertaan että soitan apua, mutta ei, ei saanut soittaa koska hän oli juonut. Voi hohhoijaa.... Toisella kaatumiskerralla en saanut häntä ylös, tai hän ei osannut nousta seisomaan. Piti soittaa ukko apuun, ja yhessä me saatiin se kotiinsa. Tiedän, että mun olis varmaan pitänyt soittaa siihen joku kattoon, ettei naisella ole hätää. Huh, it was weird and scary. Toivottavasti ei enää uudestaan. 

Jotain muutakin tapahtui muttei muistikuvia mitä. Nyt tänään alkoi näppärikurssi ja meikä pakotettiin siihen. Ei siinä tänään oli ainakin ihan hauskaa soittaa harmoonia, vaikken mää oikeen perässä pysynytkään tai saanut edes oikeita ääniä soitettua. Ehkä huomenna paremmin.

Ai niin hei, sorruin tekemään tunnuksen Weheartittiin (8DD) joten jos jotain kiinnostaa tietää kuvien avulla mistä tykkään, mitä mulle kuuluu ja mikä mua kiinnostaa niin tässäpä linkki <3

Ja hei, jos joku kaipaa telkkariviihdettä niin voin suositella ohjelmaa Valheen vangit, tulee Liviltä (vai avalta) torstaisin ysiltä. En oo ainootakaan jaksoa kattonu itkemättä. Ne näkee myös Ruudussa

Nyt mOOOi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti