torstai 24. huhtikuuta 2014

Arkinamuja

Arkihaaste viis kautta viis.
En ymmärrä miten voi olla mahollista, että vaikka aurinko paistaa pitkälle iltaan, ja on ihan ok lämmintä ja sisälle paistuu ja silleen, nii mua väsyttää aivan tuhottomasti, ja joka ilta oon ihan tööt enkä tajua mistään mitään ( mikä on ihan hyvä juttu nukahtamisen kannalta, ja sen etten valita kun Samu ei tuukaan mun kaa nukkuun )? Onneksi eilen ei ollutkaan (ehkä) bändireenejä, niin iloisesti kävin halppiksen kautta hakeen mulle kukan partsille. 
Oon ihan hulluna oottanut että pääsiäiskarkit tulee alennukseen, ja nyt kun oon kaupoissa käyny kierteleen, niin ei siellä oo paljon mitään jäljellä! Piti sitte ostaa vähän pähkinöitä parantamaan mieltä. 

Mitäs vielä. Viikonlopulle ois tiedossa shoppailua, raxia, mummulaa ja Kaustisen musalukion musikaalin ensi-iltaa. Jänskättää! Alkuviikosta pitäis D-tutkinto saada kunnialla läpi.. Epäilen. Mutta eipäs nyt muuta. Palaillaan taas joskus, hauskaa loppuviikkoa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti