sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Hur fick jag dig att älska mig?

Onkin menny kauan siitä ku viimeks päivittelin. Tässä reilun viikon aikana on kyllä tapahtunu ihan semi paljon.
Juoksin elämäni 3. puoli maratonin, ja paransin kunnolla ennätystäni! Alle kaks tuntia (; Kyllä se oli tuskan takana. Juoksu kulki jostain syystä tosi hyvin, ja viiden kilsan jälkeen tiesin, että kahen tunnin alitus oli mahollista enkä saanu sitä ajatusta pois päästäni, vaikka viimeiset 5-8 kilsaa oli jo tuskaa. Eritoten kaks vikaa. Jalkapöydän sivuun alkoi sattuun ihan hirveänä. Ja silti jatkoin juoksemista. Mulla oli juoksun päätyttyä vajaa kilsa käveltävänä kotiin, ja huhhuh, se oli elämäni pisin kilometri. Sattui niin prkleesti. Ja sattuu vieläkin. Sitten toinen jalkaki alkoi kipuileen parin päivän päästä samasta kohtaa. Mun kävely näytti varman tosi typerältä. Mutta nyt "onneksi" vain toiseen jalkaan sattuu enää jonkin verran. Saa nähä tuleeko mulle tuosta uusi riesa.. On kyllä nyt viikon ajan syönyt joka päivä puolikkaan ibumaxin, laittanu kylmägeeliä ja pitänyt kylmäpussia. Ehkä se siitä. Mutta se siitä urheilusta, viime viikon perjantain jälkeen en oo tehnyt mitään mikä muistuttaisi vähänkään liikuntaa!

Meidän koululla oli tänä viikonloppuna piano ensemble -festivaali. Se on festari monikätisesti pianoa soittaville. Minä ja mun kaverikin esiinnyttiin siellä kahella biisillä. Kyllä oli mukavaa! En ole ikinä nauttinut esiintymisestä noin paljon! Ja meni kyllä niin hyvinki että.. Jännittäny ei paljoakaan, ja jännitys mitä oli, oli hyvää jännitystä, jonka pystyin käyttämään hyväksi soitossa. En tiedä, onko meidän opettajat sitte eri mieltä, ja mää kyllä suutun, jos niiden mielestä "oltas pystytty parempaanki suoritukseen". Sieltä saatiin nuo ruusut :3 Juhlistettiin sitä sitten illalla kolmistaan duo-parini Tuulin ja ukon kanssa Pedrinaksessa. Oltiin siinä samalla myös vähä meijjän vuosipäivä illallisella. 
Tänään ollan sitte paremmin vietelty sitä vuosipäivää, joka huomenna koittaa. Tehtiin yhdessä kirjolohipaistosta ja salaattia, ja leivottiin brita-torttu. Eipä me kai sen kummempia tehty, halailtu, pussailtu ja köllitty enemmän ku normaalisi, hyi yäk c(x

Työhaastattelu mikä mulla oli, meni kyllä mun mielestä ihan hyvin. Toisaalta en kyllä kauheasti pety, jos en sinne pääse. Kuitenki kaupassa töissä oleminen.... Oishan siitä kiva saada kokemusta, koska kauppaan pääsee helposti töihin, mutta en usko että se mulle ois mitään mielipuuhaa. 

Äääh, mää niin haluaisin jo koristella meidän kodin pääsiäiseen! Vaihtaa vaaleammat verhot, hakea maljakkoon pajunvitsoja, ja koristella niitä munilla,ostaa narsisseja, paljon suklaata, leipoa jotain kivaa, tehdä pashaa, syyä mämmiä, eiih en kestä! Vähän tänään jo retkahdin ja ostin ruohomunia (: 


Khihi, eksyin kirpparille.... Mulla on kyllä hyvä tuuri näitten conversejen kans. Yhdet oon ostanut kaupasta, ja oonkohan mää yhet mustat varrettomat, ja nyt nää löytäny kirpparilta (hinta oli 15e) ja on ollu hyvässä kunnossa ja ihan puhtaat, huippua! Vaikka en mää enää kenkiä tarvisi (muutakun parit tietynlaiset) niin aina jos löytää hyväkuntoiset connarit, tai vansit kirpparilta niin pakko ne on sieltä mukaan ottaa. 

Tossa maistelin uutta Ben än Jerryä, frozen yogurt vanilla honey caramel ja petyin! Varmaan ainoa sen merkin jäätelö, jota en oo yhdeltä istumalta kiskassu naamariin ja se on jo paha... 

Mut joo, aattelin laittaa tuonne mun blogiin kyselyn parannusehotuksista, koetan keksiä sinne kaikkia mahollista, käykääpä vastaamasa ja pistäkää lisää vaihtoehto ehotuksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti