tiistai 22. huhtikuuta 2014

If I could start again, A million miles away, I would keep myself, I would find a way

Arkihaastetta 4/5
Haha, hyvät Lumian kamerat... 
Tämä päivä alkoi viimekesän työpaikkaan soittamisella.
. Kuulosti ihan lupaavalta. Ens viikolla lupasivat soittaa pääsenkö sinne töihin vai mitenkä. Oli tullut myös kutsu puhelinhaastatteluun Greenpeacen feissariksi, jännittävää. 
Iltapäivän aurinko laiskotti. Luin ulkona kirjaa, söin jäätelöä ja join koksua (pepsiä), ah ihanaa. Simaa jaksoin kuinteki alkaa värkkään, kattoo mitä litkua tuosta nyt tulee :D 

Kyselyyn vastasi jopa neljä ihmistä :D Tulokset jakautuivat näin : 3 ääntä enemmän kuvia, ja miekki, hiukset, vaatteet -postauksille. Enemmän kuvia yritän saada, ja jos ei ole kuvia ei tule kirjotustakaan. Meikki. hiukset, vaate -tyyli ei oo mun juttu, että jos semmoisia haluat lukea niin tämä ei ole sinulle oikea blogi. Kuitenkin oon ajatellut tässä lähiaikoina tehdä postauksen kuinka haluaisin pukeutua.
2 ääntä videoille ja liikunnalle ja ravinnolle. Voisin ehkä jotain liikunta juttua suunnitella. Videot.... Ois kiva laittaa jotain soitto videota, pitää kattoo miten semmosen saa värkättyä! 
Yhden äänen saivat päivän asu, syvällisemmät pohdinnat ja parempi ulkoasu. Oon oikeesti ihan hukassa tuon ulkoasun kanssa, mulla ei oo mitään ideaa sille! Että jos joku tykkää suunnitella ulkoasuja, niin mulle vois.

Joo, koitan pitää nuot asiat nyt mielessä kun kirjoottelen tätä blogia. Jospa sitä nytte taas jatkais ton Pokemonin pelaamista.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti