lauantai 17. toukokuuta 2014

Blogin uusi ulkoasu

Noniin, vihdoin tämän blogin ulkoasu alkaa tuntua siedettävältä! Mitäs tuumitte? (Edelleen jos joku haluaa tulla muokkaamaan/opettamaan mua muokkaamaan blogia HTML-koodin avulla niin kiitos kyllä)

Mitäs kaikkee nyt onkaan taas tapahtunut... Hehe, no ainakin se Helsingin reissu ja NINin keikka. Oli huippuu mennä ekan kerran Hartwall areenalle. Saatiin semmosen ihan ok paikat, tosin ei niin hyvät että ois saanu selviä kuvia otettua. Mut keikka oli hyvä, meininki hyvä, vaikka hallissa oli alle puolet hallia väkeä. Ehkä muutaman biisin verran liian pitkä keikka mun makuun. Mutta Helsingissä oli ihanaa, siellä oli vihreää ja olisin halunnut jäädä sinne ainakin muutamaksi päiväksi. Onneksi tääläkin alkaa jo tuo syksyn ruskea muuttuman hennon vihreäksi.


Päätin tässä yks päivä ostaa itelleni ensimmäiset balleriinat kesärientoja ja esiintymisiä ajatellen. Halppiksessa makso vaan kympin. Ensikäytön nää sai tällä viikolla yhdessä konsertissa jossa soitettiin kaverin kans. Huh, täytyy sanoa etten oo ikinä soittanut niin huonosti!! En vaan jotenki pystynyt henkisesti ja fyysisesti valmistautumaan esiintymistä varten, ja siihen ja keskittymisen puutteeseen se sitten kaatukin /: Onneksi seuraavana päivänä ollut lied-konsertti meni paljon paremmin ja saatiin aivan mahtavaa palautetta, joka yllätti mut ihan tosissaan! 


Miten meidän terveellinen elämä sitten sujuu? No, Samulilla se loppu hyvinkin äkkiä, ite oon yrittänyt sinnitellä joten kuten. Viime viikolla kun oltii pari päivää reissun päällä niin jäi treenit vähiin ja nyt oon paikkaillut tilannetta tällä viikolla liikkumalla joka päivä. (Onnistuin jopa ekan kerran elämässäni kaatumaan rullaluistimilla ja tuli kivan näkönen jälki polveen). Ollaan käyty muutaman kerran nyt tällä viikolla rullaluistelemassa, kun Samuliki on päässyt vammoiltaan liikkuun. Ja lihaskuntoa oon tehnyt. Tänään piti mennä juokseen, mutta halusinkin tehdä sulkaapiirakan :D 
Ruokapuoli tässä se ongelma onkin ku oon niin hiilarikoukussa. Kaikki sokerinen vaan vetää mua puoleensa. Vaikka mun "sallitaan" listalle kuului jäätelö, oon mä muullakin herkutellut.... Ehkä mää vielä pääsen niistä muista eroon seuraavien neljän viikon aikana. Pitäkää peukkuja ylhäällä! 

Muita kuvia mulla nyt ei ookaan julkaistavana.. Mutta voin kertoa teille, että olin tällä viikolla jossain shiatsu hieronnassa. Mulla on ollut oikea puoli päästä tosi kipeä, ja määhän oon tietysti pelännyt pahinta, että siellä on joku kasvain. Mutta onneksi menin tuonne,koska se hieroja huomasi heti että mun oikea olkapää ja nyökkääjälihas on ihan jumissa. Sattukin ihan pirusti kun se paineli mun päätä ja olkalihasta. Pitää varmaan käydä uudestaan siellä, että pääsee tuosta riesasta...
Mutta eipä muuta, mukavaa viikonlopun jatkoa teille (: 

2 kommenttia:

  1. Mullaki särki päätä tyylii joka päivä ja oon nyt käyny hierottaa selkä-hartijaseutua nii ei enää säre melkee ollenkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, pitäis varmaan käydä useammin hieronnassa, niin ei pääsis paheneen nuot ongelmat. Tuo jamppa oli meijän koululla tekemäsä työharjottelua viikon ja sain onneksi just viimesen ajan sille varattua : D

      Poista