tiistai 6. toukokuuta 2014

Hyvä mieli ja uusi elämä

... Tai sitten ei.
Alotettiin tos Sampen kaa maanantaina uus ja terveellinen elämä, ainkin kuuden viikon ajaksi. Se käsittää liikuntaa sekä paljon, mutta hyvin syömistä. Tämä on toinen päivä siis tätä uutta elämää, ja jaloissa ja vatsassa tuntuu eilisen treenit. Tänään mä jopa heräsin kasilta keittämään puuroa mulle ja samulille, kun meidän ois pitänyt lähteä siinä ysin kieppeillä 45 min aamukävelylle. Eihän tuo toinen tietänkää heränny ja sain syyä puurot ja tehä kävelyt yksin, murh :F
Tässä on ensimmäisen aamun aamupala, sisältäen : kaksi täysjyvä(ruis)leipää kalkkunaleikkeellä, yhdellä keitetyllä munalla ja kasviksia, sekä 1/2 purkkia maitorahkaa (itellä oli vaan activia-jugurttia ku äiti toi viime viikolla) sekä mustikoita. Ja teetä. Teki tiukkaa jaksaa syä noi kaikki :D Mutta kyllä jo toisena päivänä eli tiistaina huomasi, että vappu_viikon_ mässäilystä aiheutunut turvotus oli laskenut (Y).

Mulla ois huomenna feissariksi haastattelu, omg... En tiiä haluanko oikeesti ees feissariksi....
Täällä Kokkolassa on ihan hirveen klooripitosta vettä, se maistuuki ihan sille, ja suihkussa on semmonen uimahalli fiilis, niin nytpä oon kattellu peilistä itteeni ja tullu siihen tulokseen että juuuu, mun hiukset vihertää. Siispä päätin kokeilla tuota Herbinan syväpuhdistavaa shampoota. Kyllä mun mielestä eka pesun jälkeen jo hiukset näytti luonnollisemmilta. Tai ehkä se on vaa toiveajattelua....

Nyt oon ihan sata rosenttisen varma (miks mä kirjootan niinku jotain etelä pohojammaa murretta??) että palan loppuun kevään aikana. Asiaa ei auta se, että mun piano opettaja vaatii mua soittamaan enemmän ku nyt on vaikeampaa ohjemistoa. Mun mielessä tärkeimpänä ei oo ne mun pianokappaleet, koska mulla ei oo enää mitään suoritettavaa pianolla loppukeväällä. Miten mä voin sanoa sille (raivoamatta tai märisemättä) että uudet kappaleet ei ole atm mun prioriteettina kun mulla on keväällä tiedossa työhastattelu, nine inch nailsin keikka (torstainajiiii!),musahissan koe (helkkaristi opeteltavaa säveltäjistä ja 8 sinfoniaa), luokkakonsertti, lied-konsertti,freelancer-esitys,harmoniaopin soitto- ja kirjallinenkoe, töiden saaminen, lied-näyttö.... Ja mahdollisesti pari juttuu vielä lisäksi.. ELI MISSÄKÖHÄN HEL*ETIN VAIHEESSA SOITAN 3,5 TUNTIA PÄIVÄSSÄ, HÄÄÄÄH? Ei muuta, pää räjähtää. Sit joku kehtaa vielä väittää, että " vaikka tutkinto on ohi niin ei se tarkoita sitä että saa laiskotella" -.-**********

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti