maanantai 26. toukokuuta 2014

Rockgrungeindiehipster

Moikkis! Mun teki niiin mieli päivittää blogia että ajattelin tehdä semmoisen "mun tyyli/mitä haluaisin sen olevan" tyylisen postauksen. Pahoittelen jo etukäteen sitä, etten ole kauhean kuvauksellinen ihminen xP
Mutta tätä mun tyylini suurinpiirtein on:

Jep, karkkipussi on mun vakio asuste. 
Hieman indiemäinen. Käytän paljon mustaa, harmaata ja ruskeaa. Kenkinä tennareita. Mua ei kyllä näe korollisilla kengillä muulloin kuin juhlissa.
Käytän myös paljon miesten paitoja ja t-paitoja (kuvan t-paita on jack and jonesia). Musta miesten vaatteissa, erityisesti t-paidoissa on enemmän asennetta kun naisten glitterihelmistrassiblingbling-paidoissa.

Olen myös grungehtava. Ruutupaidat on mun juttu, sekä bändipaidat.

Tykkään myös paljon villapaidoista. Lemppariarskat on ehdottomasti semmoset peililasiset pilottilasit. Mulla oli semmoset viime keväänä, mutta ne meni aika pian rikki. Nyt mun piti ostaa sitte samanlaiset ^^

Nykyään oon innostunut myös pitsisistä asioista, joita ennen vihasin. Värimaailmaa oon laajentanut tummansinisellä ja viininpunasella. Rakastan mekkoja, vaikka niille ei kauheana ole käyttöä. Mekkoja on taas moneen erilähtöön, pallomekkoja, pitsimekkoja, valkoista, tummansinistä, jopa ihonvärinen mekko löytyy.

Tässä taas poimintoja siitä, mitä haluaisin sen olevan:
Enemmän grunge. Pipoja käytän syksystä kevääseen asti. Haluaisin myös enemmän koruja, erityiseseti sormuksia. Ja haluun tehä mun hiuksille jotain aaargh!! 

Haluan tyyliäni rokimpaan suuntaan. Tytttömäisesti. Eihän nuo miesten t-paidat ja paidat kauhean vartaloa imartelevia ole. Tuommoset kiilakorkotennarit vois olla myös kivat.

Villapaidoilta / -takeilta haluan lököttävyyttä ja nuhjuisuutta.

Mä niin tarvin maiharit....

Mitäs tykkäätte? Voisitteko kuvitella mut noihin vaatteisiin, mistä unelmoin :D 

4 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja, määki oon kyllä vähä hukassa oman tyylini kanssa :D Haluaisin välillä olla hieman rokimpi mutta se kaipais sitä että laittasin tukan ja meikin joka päivä oikeella lailla. Mun tyyli oikeestaan vaihtelee, oon välillä rumana kollarit jalassa ilman meikkiä, ja välillä on naama täydessä tällingissä ja vaatteet katottuna. Ei mulla oikeen oo kunnollista tyyliä kun en jaksa panostaa siihen joka päivä. 8D Ainaki tuo pientä rokahtavuutta joka päivä mun snake bites -lävärit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kyllä että meikillä ja hiuksilla on paljo vaikutusta siihen tyyliin. Ite en kanskaan jaksa panostaa ainakaan hiuksiin xD mullaki varmaan tuo venytys tuo jotain rockmaisuutta ja rustokoru, mut vielä haluaisin lisäks kieleen korun :p ja tatuointeja. Ja kivan tukan.

      Poista
  2. Aaah ihania vaatteista<3 Mää tiiän, värsjätään sun tukka punaseksi :D

    VastaaPoista