sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

I wish I could go back in time and see what would have happened if I had stayed

Hyvää sunnuntaita! 

Hetkonen, mitämitä, miten minä, ikuinen sunnuntainvihaaja voin sanoa noin? 
No koska tämä on mun vapaapäivä 1/3!! Eilen oli aamuvuoro, joten pääsin hyvissä ajoin kotiin töistä, joten periaatteessa mulla on kolmen ja puolen päivän vapaat. 

Lähdettiin eilen ukon kaa käymään Kokkolassa meidän kämpällä. Otettiin Samulilta mukaan skumppaa, jonka olin ostanut hänelle synttärilahjaksi,ja joka oli pahaa, ja vähä herkkuja, kaljaa ja tortillavuoan tekotarpeet. 
Tehtiin siis ruokaa, saunattiin ja tarkotus oli kattoa leffaa, mutta uni vei voiton. 
Nyt sunnuntaina käytiin Vohvelikahvilassa. Etittiin sitä jo viime vuonna vaikka kuinka kauan, ja se olikin ihan sadan metrin päässä meidän kämpästä! Viime vuonna se tosin osoittautu suljetuksi. Otin suklaavohvelin, ja oon ehkä vähä pettynyt. Suklaakastike oli aika pahaa :< Ja toisaalta maha oli muutenki aika täynnä, niin voi olla että senkin takia tuo vähän tökki. Mutta pakko päästä uudestaan, kahvila oli niiiin kauniissa vanhassa pihapiirissä! En vaan kehdannut alkaa kameran kanssa siellä heiluun. 
Samuli ei tykkää yhtään jos se näkee että laitoin tän kuvan tänne :DD Kiikuttiin vähä tuossa meidän pihalla, oli ihanan kesäistä ja rauhallista ku ykskään kakara ei ollu siellä kiljumasa. 

Ens viikon keskiviikkona alkais taas kuuden päivän työputki. Kyllä, juhannuskin menee töissä, mutta eipä siinä mitään, tuleepa kahdelta päivältä kaksinkertainen palkka. Ja oon muutenkin juhannuksen vihaaja. Paitsi jos se on samanlainen kuin viime vuonna :3

Kuuden viikon kuntokuuri on melkolailla pulkassa. Tää vika viikko on menny kyllä ruokailujen osalta niin huonosti että  melkeen hävettää :D Mutta ei se mitään, nyt on kesä ja elän niinku haluan. Pääasia on siinä että liikun.

Viikon 24 liikunnat:
Maanantai: reilun 3,5 kilsan intervallitreeni ( 10 min kävelyä ja lämmittelyä, 10x 30 sekunnin vedot juosten, välissä minuutti kävelyä, kesto 28 min) sekä illalla kuusi jalkaliikettä ja kaksi vatsaliikettä.
Tiistai: Tunnin reipas kävely
Keskiviikko: 2 rintalihas-,olkapää- ja ojentajaliikettä. 10 toiston sarja kolme kertaa. 
Torstai: Tunnin kävely.
Perjantai: Samanmoinen intervallitreeni ku maanantaina.
Lauantai: kotijumppa ( 10 kyykkyhyppyä ja punnerrusta, 20 askelkyykkyä,pystypunnerrusta käsipainoilla, lantionnostoa makuulta, vatsarutistusta ja minuutin lankkupito. Sarjan toistin kolme kertaa) 
Sunnuntai: 17 kilometrin rullaluistelu, kesto 51 min. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti