maanantai 9. kesäkuuta 2014

things I want : 1 you, 2.

Tässäpä minun kesälomani puhelimen kuvakansioista: 

Rooottoripyöräilyä isän kanssa!! En tainnut viime vuonna päästä kertaakaan, joten nyt vähän jännitti, ja kävely on vaikeaa, kun istui motskarin kyydissä yli 100 kilometrin verran. 

Jätin talviturkin mereen. Muutenkin särkillä on tullut pyörittyä, ostettua noin joka toinen päivä jäätelöö ja kerran oltiin porukalla ottamassa aurinkoa. Ja täytyy kyllä sanoa etten oo ikinä ollut tässä vaiheessa kesää yhtä ruskettunut ku nyt! 
Oon niin hölläillyt! Ja fuck that kuuden viikon terveellinen elämä, mä oon lomalla! Urheillut mä jopa oon jaksanut, mutta oon kyllä syönyt sitten mitä huvittaa. Netflixin ukkoki tilasi taas, niin katottiin sieltä ihan semmonen kivajännä trilleri ku The Lincoln Lawyer. Ja mätöttiiin. 
Ja viimeisimpänä ja parhaimpana, huippu sunnuntai lukion tyttökavereiden kanssa PowerParkissa! Meidän yksi kaveri on siellä töissä ( arvaa kuka ylläolevista) joten meillä oli hyvä syy mennä huvipuistoon. Ja oli niin huippua, harmi etten uskaltanut ottaa kameraa mukaan :( Tosin mulla kyllä tuli lopussa kauhean paha olo, kun noin tunti syömisen jälkeen menin mustekalaan. Se siis pyöri koko ajan siihen yhteen suuntaan aivan helkkarin kauan, ja kaks kertaa oli niin lähellä ettei yrjöt lentäny jonku päälle. Tasan oli viimenen kerta kun meen siihen laitteeseen. 

Nyt on eka työpäivä takana laitoshuoltajana osastolla ja oon kauhuissani. No en ehkä ihan, mutta ei se kyllä mun paikka oo. En tykkää siitä, että kaikkialla haisee ihmispaska, näkee sen mitä ihmiselle tapahtuu kun se vanhenee. Kaikki oli myös kauhean sekavaa. Toivottavasti mun ei tarvi olla sielä sitä kolmea viikkoo kauempaa. Mutta nyt täytyy lopettaa, huippari kutsuu! HyVää alkavaa viikkoa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti