tiistai 29. heinäkuuta 2014

Hair problems

Voi tätä tuskaa! No ei ees. Mutta tekisi kyllä parturiin mieli. Ehkä vähän huonoja latvoja saksimaan. Mutta arvatkaapa haluanko maksaa niin pienestä vaivasta sen kolme-neljäkymppiä? Niinpä. En nyt oikein tiedä mitä tekisin, koska hiukset näyttää kyllä aika ikäviltä. Todennäköisesti toivon että mulla on ens keväänä rahaa, että käyn sitten ennen mahdollista valmistumista siistimässä päätä :D
Toinen hiusongelma on se, etten oikeasti tiedä minkälaiset hiukset haluan.. Päähän tulee pari visiota. Puoli pitkä ja tummat. Joko tosi tummat tai sitten kuitenkin vähän vaaleammat. Ehkä jälkimmäiset. Mulla oli pari vuotta sitten tosi tumma tukka, joten ehkä ois nyt aika kokeilla vähän uutta. Ehkä vähän jotain tuommoista

Tai ehkä jopa vähän jotain punertavan ruskeaa 

Toisaalta taas, haluaisin pitkästä aikaa pitemmät hiukset, ehkä n.10 senttiä pidemmät vaaleat hiukset. Riippuen kuinka tumma/vaalea mun oma väri on, niin joutuisin ehkä vähän vaalentamaan hiuksia, ja sitten laittaisin tummanruskeita ohuita raitoja. Niin ei tarvitsisi tuskailla tyvikasvusta tai kulahtaneesta väristä, mutta mistä taas tiedän että mun hiukset voi kasvaa niin pitkiksi ja onko mulla kärsivällisyyttä siihen. Ja jos taas haluaisin sekä asteen vaaleammat hiukset + raidat pitkiin hiuksiin, niin siihenki uppoaa rahaa. 


Tuon mittanen hius ois ihan riittävä.


Tässä on ehkä vähän jotain sinne päin. 

Kyllä mä kiroan joka kerta kun suunnittelen  jotain meikkaus-/hiusjuttua, että miksi mun naama ja pää on niin eriskummalliset, ettei niihin sovi mikään :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti