maanantai 21. heinäkuuta 2014

I love you more than I can control


On viikon liikuntasuoritusten kirjaamisen aika! :D Teitä varmaan jo ärsyttää tää. Mutta onneksi se motivoi mua liikkumaan enempi ja syömään terveellisemmin, koska en halua kirjoittaa tänne epäonnistuneesta ruokailusta, kuten tänään joudun tekemään...

Viikon 29 liikunnat:
Maanantai: kävely 4,5 km 45min
Tiistai: kävely 4,5 km
Keskiviikko: Lepo
Torstai: Kävely 4,5 km
Perjantai: Kuntopiiri 30 min ( Kyykky, askelkyykky, punnerrus, vatsalihakset, hauiskääntö. Jokaista liikettä tein puoli minuuttia, liikkeiden välissä lepäsin 15 sekuntia, ja sarjojen välissä 30 sekuntia yhteensä 30 minuutin ajan)
Lauantai: Samanmoinen kuntopiiri
Sunnuntai: krapulapäivä 8)


Sitten siihen ruokailuun.... Hävettää jo nyt :D 
Keskiviikko:
Aamupala: Puolikas proteiinirahka, omena, teetä
Lounas: nachopaistos, mandariini
Välipala: Kaakao, pala mansikka-juustopiiraasta
Päivällinen: kinuskipirtelö ja pieni pala piirakkaa....
Iltapala: piirakanpala ja nachoja...

Torstai:
Aamupala: Vähärasvainen mansikka-vadelmarahka punaherukoilla, täysjyväruisleipä kurkulla, puoli kuppia mustaa kahvia.
Lounas: -
Välipala: pieni suklaaleivos ja teetä
Illallinen: Nachopaistosta ja pala mansikka-juustopiirasta.
Iltapala: kaurapuuro ja puolukoita, jäätelö.

Mää oon kyllä todellinen sokerihiiri, ei siitä mihinkään pääse! Ja asiaa ei auta, jos työkaverit tuo kaikkee hyvää kahvipöydälle..... Missä on mun tahdonvoima? Mun vähäinenki liikkuminen ei hyödytä mitään, jos mässään tuolleen. Ja tärkein kysymys: missä välissä mä aloin stressaan ruuasta? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti