sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

I'm ready to give up everything we have just to make us happy

Hhuh,tähän viikonloppuun on mahtunut vaikka mitä ja varmaan sen takia tuntuu että se on ollut hirvittävän lyhyt. Oon mm.
  • nuhastunut
  • kironnut tätä kuumuutta
  • syönyt hyvää pitsaa Rossossa 
  • leiriytynyt
  • uinut meressä
  • nähnyt lapaita, sikoja, koiruja, ponin, vuohia, poron.... Ja kilpikonnia!!

Käytiin Kokkolassa kattoos onko kämppä vielä asumiskunnossa. Jos sisältäpäin itsestään rikkoutunutta ikkunaa, ja kuivunutta vessanpönttöä ei lasketa niin muutenpa se oli melkein asuttava. Ainoana miinuksena voisinko nyt sanoa, että liioittelematta siellä on varmaan 35 astetta lämmintä  kuumaa sisällä. Siksipä piti majottautua lattialle nukkumaan parvekkeen oven eteen puhallinten ympäröimänä. Evästä piti tietysti olla, kun leffakin katottiin, Insidious, oli ehkä hyytävin kauhuelokuva minkä oon ikinä kattonu! EI tehnyt hyvää mun mielenterveydelle.

Nyt sunnuntaina käytiin Toivosen eläinpuisto/museokylässä! Käykääpä tekin! Oli halpaa ja ihana ympäristö.





Nämä lammasveikot hurmasi mun sydämen, ja lisäsi mun lammaskuumetta. Mää haluan oman pikku Jävla-lampaan :3 !




Museokylässä oli vanhoja rakennuksia, koulu, torppa, puuseppä, navetta... Se oli siis malli pienestä kylästä Suomesta vuodelta enoleolluthistoriantunneillahereillä.

Oon nyt jostain onnistunut hankkimaan ihtelleni kunnon nuhan, en tiedä miten se on mahollista tämmösillä keleillä. Silti piti päästä tänään uimaan, josko tulis vaikka kuumetta eikä tarvis mennä töihin, vaan saisin vaan makoilla, niinku kunnon lomalla kuuluiski... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti