keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

I'm sorry that there are songs that still remind me of you.

Mulla on ollut nyt viimeaikoina joka päivä aivan hirvittävä himo johonki, että alan kohta pelätä että oon raskaana. Ehkä ne on he hormonit, niitähän on aina hyvä syyttää kaikesta. 
Tänään oli sadepäivä, ja kauhean vetämätön olo. Ei oo huvittanut tehdä oikeen mitään. Suklaata on tehny koko viikon mieli, niin tänään sit annoin siinäki itelleni periksi, ja aattelin seuraavaksi mätötä sen kera kynttilät ja kirja.
Mun työt osastolla on ohi, ja joudun siirtymään avopuolelle. Ikävä osastolle varmasti tulee, mun huippuja työkavereita, joita ilman en ois mitenkään jaksanut tuota työtä ja työympäristöä, ja Reino-pappaa, joka oli niin ihana ja raasu, että olis tehny vaan mieli halia sitä.. 
No nyt mulla ainakin on viikonloput vapaana, mutta eipähän tule niitä viikonloppulisiäkään... Lauantaisin reilu 15 ekee ja sunnuntaisin 21 euroa tunnilta.. Kyllä sen menetys näkyy tilillä. Mutta toivottavasti silti loppukesästä tulee hyvä, ja ressitön, ja saan viettää tuon vapaa-ajan mitä mulla nyt töiden muuttumisesta syntyy ukkelin kannsa <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti