lauantai 19. heinäkuuta 2014

Tror du att du har framtid utan mig?


Mua niin ärsyttää kun en tiedä miten haluisin muokata mun kuvia. Ja kaiken lisäksi mä oon niin jumiutunut tohon Lightroomiin. Oon kokeillu Photoshoppia mut eii, Lightroom on niin paljon helpompi. Käytin näitä kuvia just Gimpissä että saisin kivoja filttereitä, mut ku kokeilin, niin noh, ei ne nyt niin erikoisia oo. Mitä mä teen?? En varmaan edes jaksaisi opetella mitään uutta käyttään, vaikka tuota Gimpiä. Mutta alan jo pikku hiljaa kyllästyyn Lightroomiin, ku teen sillä aina tuommosia perusjuttuja, ja perusjutut on tylsiä!


Haluisin ehkä tehdä myös gifejä, mutten ikinä jaksa ottaa tarpeeksi montaa kuvaa edes. Tai saatika alkaa värkkään niitä. Tunnen suurta taiteellista tyytymättömyyttä.


Käytiin eilen kutsipuudelin kans romanttisesti Särkillä iltakuvailuilla. Mentiin siinä sitte myös kihloihin kivasti :3


No eikä ees menty :DD


2 kommenttia:

  1. Gimp, Lightroom, Gifi?? JA KURRE! senkin ryökäle, mä ihan uskoin noi kihlat jo! Ei saa säikytellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lightroom ja gimp on semmosia kuvankäsittelyohjelmia ja gif on liikkuva kuva. Anteeksi, minä vain tykkään hiukan huijailla ihmisiä :(

      Poista