maanantai 22. syyskuuta 2014

I never make the same mistake twice. I make it five or six times, just to be sure.


Tuommonen pikku lause pitäis oppia käytäntöön. Siis olla vahvempi kuin vahvin tekosyy. Not that easy, but possible. 
Takana on kolmas viikko inttikuntoa. Urheillut oon jaksanut, on ollut mielekästä tekemistä, saanu juosta paria eri matkaa eri vauhdilla, tehä lihaskuntoa kotona, salilla tai aerobicin myötä. Ei ongelmaa. 
Mut toi syömispuoli.. Oon lähinnä tehnyt silleen, että kun on lenkkipäivä, oon tankannut hiilareita (esim. aamulla leipä, koulussa ruuan kanssa perunaa/riisiä/pastaa/ leipää) ja lihaskuntopäivinä proteiineja (aamulla rahkaa tai munakas, koulussa en ota lisäkkeitä mitä hiilaripäivinä). En tiedä onko tuossa mitään järkeä. 
Mutta ongelma on nyt sit mitä mä syön noiden lisäksi. Paljon kaikkea paskaa mikä tuhoaa tän mun kuntoyrityksen. Enkä osaa sanoa ei, jos Samuli ehottaa et käydään hakeen kaupast vähä jotain hyvää. Tottakai sanon jooo!!! Ei siinä mitään, jos vaan saisin herkuttelut siirrettyä viikonlopulle pelkästään. Ei joka toiselle arkipäivälle. Vähän motivaatiota tuo ehkä siitä ku paino on noussut koko tän kolmen viikon ajan. Että tällä viikolla mä skarppaan noiden kolmen viikon puolesta. Mut sitte tulee jostain käsittämättömästä syystä masennus ja tarvii benjerryä kaupasta. Huoh....

Viikon 38 kuntoilut: 
Maanantai: Juoksua 45 min /8,6 km.
Tiistai: Koko kehon lihaskunto 60min.
Keskiviikko: venyttelyä 30 min.
Torstai: Koko kehon lihaskunto salilla 60 min.
Perjantai: Juoksu 45 min, sis. 4x4 min vedot 2 min palautuksella / 7,8 km.
Lauantai: Lepo
Sunnuntai: Rentoa pyöräilyä ja kävelyä luonnossa 75 min. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti