torstai 9. lokakuuta 2014

I don't want to share you


Viikon 40 liikunnat:
Maanantai: Juoksua 45 min / 8.8 km. Juoksu tuntui alusta asti tosi pahalle, mutta silti painelin menemään ja tadaa, kuntokuurin paras juoksu takana! Ja tässä huomaa, että kyllä se kunto on vähän noussut: kuukausi sitten ensimmäisellä 45 minuutin juoksulla pääsin 8km 150m ja nyt melkein 9 kilsaa. 
Tiistai: Kuntosali 60 min. Jalat, selkä, vatsa ja rintalihakset. Kuntosalia kohtaan mun tunteet on jopa lämmennyt. Siis sehän on ihan hauskaa purkaa vitutusta kiduttamalla itseään salilla, eiku..
Keskiviikko: Venyttelyä 30 min.
Torstai: Intervallijuoksu 45 min / 8,2 km. 
Perjantai: Rasvanpolttoaerobic 35 min (sisälsi lihaskuntoliikkeitä reisi-, rinta- ja käsilihaksille) sekä 10 minuutin lihaskuntopiiri.
Lauantai: Lepoa
Perjantai: pyöräilyä 36 min / 11,26km ja kävelyä 50 min / 4,9 km

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti