sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Oman elämäni aakkoset

A - Ahvenanmaa. Haluaisin niin käydä siellä.
B - Beer, ei ole muuta alkoholijuomaa jota voisin juoda ja sanoa tykkääväni siitä, paitsi olut. Eikä mikä tahansa olut,vaan Karhu.
C - Croissantit aamupalaksi. Ja kuuman semmoisen väliin sulamaan pari palaa suklaata ni johan on.
D - Dieetit, kuuluu mun elämään kyllä. Tykkään kokeilla erilaisia ruokavalioita.
E - Eläimet. Välitän eläimistä varmaan enemmän ku ihmisistä
F - Fazerin suklaa. Ei ole olemassa parempaa!
G - Gran Canaria, ensimmäinen reissu ulkomaille kutosluokalla. Never gonna forget.
H - Hiihto. Kyllä talvella pitää päästä hiihtämään sillon ku haluaa, että pistäppä luontoäiti sitä lunta tulemaan! 
I - Internet. 
J - Juoksu. Pakko harrastaa vaikka jalat sanoo muuta.
K - Kissat ja koirat :3 Meillä on ollu mun elämäni aikana varmaan 20 kissaa ja yksi koira ku olin tositosi pieni. Ehdottomasti haluan tulevaisuudessa sekä kisun että koirulin.
L - Luonto. Vuosi vuodelta tärkeämpää. Luonnossa virkistyy, rentoutuu ja se hämmästyttää kauneudellaan. Ja miten erinäköstä luonnossa on eri vuodenaikoina. 
M - Musiikki. Sanomattakin selvää että ilman musaa ei olis muakaan.
N - Nukkuminen.
O - Oma sauna. En kyllä kestäisi, jos ei kämpässä olis saunaa.
P - Piano. Koko ikäni suurin piirtein soittanut. Ja oon tosi kiitollinen, ettei mun annettu lopettaa soittamista, vaikka joskus haluisikin lopettaa.
Q - Queens of the stone age. Yks mun lempibändeistä, joka mulle esiteltiin ku olin 9-luokalla. Kolahti heti.
R - Ruoka. Ihmiset jotka ei rakasta ruokaa on tylsiä.
S - Samuli. Ensirakkauteni, hihi.
T - Talvi, rrrakastan! Sillon on niin kaunista, pääsee hiihtään, on joulu...
U - Ulkomaat. Haluan reissun päälle HETI.
V - Valokuvaus. Mukavaa, mutta pitäis päästä jolleki kurssille, että oppis kunnolla.
W - www.fourpiecesofworld.blogspot.com Tää blogi on ollu mulla jo useamman vuoden (tosin vasta poistin parin ensimmäisen vuoden postaukset) ja on pitkäaikaisin blogini. En tiedä miksi kirjoitan, vaikka mulla ei ole paljoa lukijoita, eikä tiettyä tyyliä ja sisältö muuttuu vuosi vuodelta tylsemmäksi. Varmaan vain tottumuksesta.
X - Okei, ei suomen kielessä vaan oo tällä kirjaimella alkavaa järkevää sanaa...
Y - Ystävät. Mulla ei oo paljon kavereita, mutta oon niin kiitollinen niistä kaikista, jotka mun elämässäni on. 
Z - ...eikä tällä. Miks tää ees on aakkosissa? 
Å - å-kielet, kuten ruotsi. Jouduin muuten tänä viikonloppuna puhumaan ruotsia. Menin ihan paniikkiin siitä ja unohdin miten sanotaan "ole hyvä" :DDD
Ä - äiti. Pari vuotta sitten vasta tajusin kuinka tärkeä äiti oikeasti on. Halaus ja osanottoni kaikille, joilla ei ole äitiä <3
Ö - Örvellys. No ei oikeesti. En keksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti