keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Oulun tuliaisia!

Moikkelis moi! 
Käytiin tuossa ukon kanssa tiistaina Oulussa vähä shoppailemassa. Mulla oli tosi hyvä shoppailufiilis, mutta äh, en vaan osaa enää! Kiertelin kauppoja tyyliin :" Joo näyttää kivalta, mutta ei ehkä ihan just mua, tuommosia mulla on jo paljo, emmää kahtakymppiä raaski maksaa paidasta jnejne.." Sit rohkaistuin ja pakotin itteni ostaan jotain. Ja ostin paidan ja farkkulegginsit, jonkalaiset mulla oli yläasteella (jopa ihan saman kokoisetki, yhtä paljo kinnas sillonki, mutten halua ostaa  kokoa M/L....) ja jokka oli mun lempihousut ja nyt mulla on taas semmoset ^^

Yhteensä nuot makso 36€ Micksissä. Ja ah, mun kesällä ostamat maiharitki pääsi ensi käyttöön, oon niin oottanu, että saan alkaa käyttään niitä <3


Hui että oli muuten vaikia ottaa näitä so called asukuvia, ku ei ollu kamerajalkaa mukana. Siks en varmaan ikinä ota mitään "asukuvia" ku en jaksa alkaa kyhäämään mitään härpäkettä mihin saisin kameran tai sitten kamerajalusta on muualla ku minä, niinku nyt.


Oulusta tarttu mukaan myös  kirpparilta kaks Fit-lehteä neljällä eurolla ja 
Mars Red Skyn levy Levykauppa äxästä 8) Kallis oli, mutta pakko saada, on se vaan niin kova levy!

Ja koska pikku Oulun kierros ei riittänyt, piti tänään käydä vielä Ylivieskassa kaverin kans kirppareilla ja X-Globessa, jonka ale rekissä oli niin kaunis t-paita että oli pakko se 15 eurolla ostaa, vaikka ei ehkä mun päälle sopinut kauheen hyvin :D Se että en ole tehnyt löytöjä niinkuin NAINEN johtuu siis ihan selväsi siitä, että shoppailuseura on ollut väärää sukupuolta. 
Edestä
Takaa

Lisäksi bongasin cittarissa romulaatikon ja nappasin sieltä tämmösen paketin
Sellulliittivoide ja kuoriva suihkusaippua yhteensä 8 €

Niin joo, ja kirppari Ruususelta löysin meille uuden tv-tason Kokkolaan! Sen kans tuli kyllä ongelmia ku ei saatu mahtuun sitä mun autoon vaikka miten päin kokeiltiin eikä kaverin isänkään autoon. Joten piti sitte raahata se takasi sinne liikkeeseen ja sopia, että käydään hakeen se huomenna. En sitte tiiä millon jaksaa raahata sitä Kokkolaan ku pitäis kuitenki peräkärryn kanssa lähteä täältä ja tuoda se samana päivänä pois.. Se oli kyllä tosi pitkä, etten tiedä miten se sopii meidän kämppään, mutta toivotaan parasta :D Tää oli tänään tämmönen impulssiostospäivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti