keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Sisustusintoilua

Moikkelis! 
Mulle on iskenyt ihan hirveä pöllökuume. Johtunee siitä että näin Suvi P:n blogissa maailman ihanimmat verhot! 

Oon koittanut metsästää näitä eri liikkeistä tuloksetta. Netistä kankaita.comin sivuilta löysin tätä kangasta hintaan 10,95€/m (mikä kuulostaa aika kalliilta.). En oo ikinä tehnyt verhoja, joten en uskalla tilata tuolta. Mistä mä tiedän paljonko mä kangasta tarvin? Se on varmaan lähinnä ongelma, ei se ompeleminen..
Vallilallakin on jotain pöllöverhoja, mutta ei nämät ole niin kivat ku nuo ylemmät. Ja nyt en voi ostaa minkään muunlaisia verhoja ku oon kerran nähnyt nuo elämäni pöllöverhot :D
Vallilan verhot.

Viikonloppuna ostin Prismasta pöllökuvioisen torkkupeiton 15€:lla. Se on ihan kiva. Vielä voisin hankkia pöllömäisen koristetyynyn. Ja ehkä ne verhot kävelee mua vastaan vielä joskus. Uus sohvakin ois kyl kiva. 

Tällä viikolla sain jonku ihme askartelukohtauksen, ja väkersin vaahteranlehdistä tämmöisen

 Se oli ihan nätti. Mut arvatkaa kauanko se pysy ton näkösenä. Päivän. Että ei siitä paljoa iloa riittänyt.Nyt se roikkuu tuossa seinällä lehdet kuivaneina ja käpristyineinä, enkä jaksa ottaa sitä alas (=


4 kommenttia:

  1. Eikää nuo pöllöt on ihania♥ :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikööö, kunnon hipsteripöllöjä :>

      Poista
  2. Moikka, tulin tänne tuolta minun blogin tilastojen kautta, kun katselin mistä kaikkialta minun blogiin on tultu. :) Muistelen, että maksoin itse kankaasta suunnilleen saman liikkeessä, joten tuota halvemmalla tuota valitettavasti tuskin saa.

    Minä otin tuota kangasta ehkä valmispituus + 15 cm. Minulla on täällä ehkä hiukan normaalia korkeempi tuo korkeus, 260cm valmisverhot on just sopivat eli kangasta ostin muistaakseni 275cm. Alareunaan oli sitten vara jättää leveempi, n. 10cm taitos, joten tuo verho laskeutuu vähän nätimmin. Ja siis tosiaan vaan yhen kappaleen verhoja ostin ja sitten kaveriksi löyty kotoo jo valmiit yksiväriset verhot. :) Ja tosiaan, eihän verhot oo aina ees lattiaan saakka, jos vaan huoneeseen passaa lyhyempi malli, niin siinähän jo säästää.

    Tosi kiva torkkupeitto, täytyy käydä ehkä itsekin katsomassa, että raaskisikohan ostaa samanlaisen.... ;)

    /Suvi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos vastauksesta! Pitääpä sitte alkaa mittaileen ja miettimään tosissaan tuota kangastilausta. Ja joo, torkkupeitto on kiva, mutta siitä tarttuu aika paljon valkoista hötyä vaatteisiin /:

      Poista