tiistai 2. joulukuuta 2014

"Hyvä vauva-lehden lukija..."

Eilen kävi aika hassu juttu! Tulin koulusta kotiin, ja huomasi että mulle oli tullut postista saapumisilmoitus, jossa luki "palkinto". Olin että jeeee, oon voittanut jostain arvonnasta, ja lähdin heti hakeen postista painavaa pakettiani. 
Avasin paketin, ja ekana silmiin sattui lappu, jossa luki :" Hyvä vauva-lehden lukija, olet osalllistunut päläpäläpälä, olet voittanut 100 euron arvosta Aco-tuotteita:"
Oon osallistunu viime aikoina hulluna kilpailuihin netissä ja ilmeisesti olen osallistunut myös johonkin ' mikä oli vauva-lehden numero x paras ja huonoin juttu ' -tyyppiseen randomilla ja voitin. Vähän on huono omatunto :D Muttei paljoo. Toivottavasti kukaan vauva-lehden toimittaja lue tätä! 
Voittoni:

Vauvajuttuja!! Nyt puuttuu enää se vauva. Ehkä jollai Samulin sukulaisella on mukula, ja niille voi lykätä nuot. Ton Dermalexin tosin pidin, sitä voi käyttää ihottumaan, vaikka siinä lukeeki että  vauvoille ja lapsille. 


Äitille sitte tuli vartalovoidetta, suihkusaippuaa...
...jalkavoidetta, BB-voidetta ja käsirasvaa. Kyl kelepaa! 

Asiasta kukkaruukkuun, eräs anonyymi kysyi teenkö mitään joulun erikoispostauksia. Mielessä on ollut joulukalenterityyppinen juttu, mutta en keksi tarpeeksi asiaa jokaiselle päivälle eikä minulla ole joka päivä aikaa päivittää. Voisin kuitenkin tehdä tässä kuussa enemmän muunkinlaisia postauksia kuin viikon liikunnat tai viikonloppukertomuksia. Tällä hetkellä mielessä on superjoulupostaus, ja kotikyläni esittely juttu, mutta jos teille tulee jotain ehdotuksia mieleen, niin voin koittaa toteuttaa semmoisia! Kunhan mulla on aikaa paneutua niihin =)

2 kommenttia:

  1. Älä anna tota vauvaöljyä pois :D Aivan huippua jos on kuiva iho tai sit anna mulle ;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei, sä saat sen! Tuon sen sitte joskus ku tullaan sinne lomalla

      Poista