maanantai 5. tammikuuta 2015

HOW BAD CAN A GOOD GIRL GET?

Vuoden kakstuhattaviistoista ekan viikon liikkumiset:


Maanantai: lepo
Tiistai: hiihtoa noin tunti. Hyötyliikunnaksi lasken puidenhakureissun, kaiva ne ensin lumesta esiin, heittele traktorin kauhaan, heittele ne siitä latoon. Sitä melkeen kaks tuntia hiihdon päälle.
Keskiviikko: Jumppa. Suosittelen tätä jumppaa, tällä saa hien pintaan ja kunnolla hengästyy, minä ainakin: 
Lämmittele ensin 10 minuuttia pyöritellen käsiä, hartioita, pyöristä selkää, kyykkää.. Sen jälkeen
Hyppynaruhyppyjä 50>40>30>20>10
Suorilta jaloilta punnerrus 10 (eli seiso ensin suorilla jaloilla, laskeudu etunojapunnerrusasentoon, punnerra, nouse ylös seisoma-asentoon, toista.)
Vatsarutistus 50>40>30>20>10
Jumppa tehdään aikaa ottaen. Eli aloita hyppynaruhyppelyillä 50 kertaa, ja siirry seuraavaan liikeeseen ilman taukoja. Toisot vähenevät aina kymmenellä kierros kierrokselta, vain punnerruksia tehdään joka kierros 10. Koeta tehdä liikkeet peräjälkeen ilman taukoja, mutta toki voit pitää hengähdystaukoja jos tuntuu ettet saa tehtyä liikkeitä hallitusti. Mutta aikaa ei saa pysäyttää taukojen ajaksi. Mitä parempi aika, sitä parempi. Ajan avulla pystyy seuraamaan omaa kehitystään. 
Minulla meni jumpassa 11min 30 sek. Ei paras aikani (; 
Torstai: krapulapäivä :)
Perjantai: Kävelyä 3,7km / 41min. Lihaskuntoliikkeitä jaloillle ja perseelle 30 min.
Launtai: Hölkkä 5,1km / 33,21 min. Keskisyke 169, huippusyke 183. 
Sunnuntai: lepo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti