maanantai 16. helmikuuta 2015

Viime viikko oli tosi huono treeniviikko.. Taas jäi yksi treeni tekemättä, eli olen nyt kahdelta edelliseltä viikolta skipannut kaksi treeniä. Yhden muistaakseni omaa laiskuuttani, ja viime viikkoisen edellisen päivän juomisen takia. Toivottavasti viimeistään ensi viikon lomalla saa skipatut treenit tehtyä.

Viime viikolla olikin tosi lauhaa, ja suurin osa lumista suli pois. Toisaalta oli tosi ihanaa, kun näkyi jo asfaltti, mutta mä en oo saanut vielä hiihtää tarpeeksi! 

Viikon 7 treenit:

Maanantai: Kovaa hiihtoa 45 min. 

Tiistai: Hölkkää 34 min/5km, keskisyke 162, huippusyke 178, 6,49 min/km. Tää oli kyllä tuskanen lenkki. Maa oli ihan peilijäässä, ja aivan hirvittävä tuuli! En meinannut yhtä mäkeä päästä ylös, kun jalat vaan lipsui alta ja tuuli puski alamäkeen. Näytin just semmoselta piirrettyjen paikallaan juoksevalta hömelöltä, kyllä meinasi hermo mennä.

Keskiviikko: Kuntosalia 45 min. Lämmittelin 5 min crosstrainerilla, ja sitten tein pienillä painoilla pitkiä sarjoja jaloille, vatsalle, selälle ja käsille 10 min kullekin.

Torstai: Lepo.

Perjantai: Juoksua 1 h 30 min / 16 km. Keskisyke 175, huippusyke 185, 5,36min/km. Ja huoh tämänkin lenkin kanssa... Tarkoitus oli juosta kutakuinkin 5,56 - 6,27 min / km, mutta miten en yhtään ylläty että tietenkin juoksin liian kovaa? Aina täysillä vai mitenkä se meni... Ois tietysti kunnon kohenemisen kannalta ihan hyvä välillä juosta näitä matkoja oikeilla nopeuksilla.

Lauantai: Lepo
Sunnuntai: lepo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti