sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Don't overthink, just let it go

Tänään havahduin siihen, että ensi viikolla on pääsiäinen, ja meillä ei ole yhtään pääsiäismäistä tai keväistä täällä, ei edes rairuohoa, jota oon varmaan melkeen joka vuosi kylvänyt mun elämässäni!! Päätin siis päästää luovuuteni valloilleen ja keksiä jotain pääsiäisdecorationii, ja ainoo mitä keksin oli hakee risuja pihalta maljakkoon ja laittaa niihin roikkumaan munia. Mikä todellinen taiteilijasielu. Viime vuonna meillä oli pajunoksia kissoineen, mutta sitten niistä alko tippuun matoja pöydälle, joten päätin jättää sen tällä kertaa välistä.



On muuten ollut tällä viikolla kumman väsynyt olo, ihan hirvittävää! Ja nyt viikonloppuna myös. Tiedä sitten mistä se johtuu, syksyisestä ilmasta, liikuntakyvyttömyydestä, lähestyvästä opparista.... Ja ei hirviä, miten masentavaa on, jos pitää viikonloppuna tehdä jotain koulujuttuja.... Siis mä niinkö itken ja teen niitä! Vaikka kyseessä on ollut vain kirjoittaa konserttiini tulevan käsiohjelman tekstit koneella, laatia konsertin tiedoteteksti lehdille, ja katsoa vähän hakujuttuja nyt oon muuten vielä enemmän sekasi mitä mä haluan ja missä. 
 
Lauantaina siivosin koko kämpän, ja päätin vielä puhdistaa keittiön kaapitki. Neki melkeen itkin ja puhdistin, hehehe. Sit vaivuin väsymykseen, mutta illalla yhdeksän aikoihin mentiin kuitenkin Samulin kaverin luo ( jee se on saanut kamuja täältä koulusta ) kattoon leffa Interstellar. Oli muuten hyvä, mä jo olin valmistautunut siihen että lähden kesken 2,5 tuntisen scifisetin nukkuun, mutta ei! Oli tosi kiinnostava elokuva, suosittelen!

 Tää sunnuntai on ollut kyllä todellinen angstisunnuntai. Ainoo mikä on kiinnostanu on löhötä sohvalla pyjamassa dataillen. Mut sainkuin sainkin nuo koulujutut katsottua, ja tiedotetekstin kyhäiltyä, pihalla keräämässä nuot risut, ja sithän mä keksin että tänään mennään ulos syömään, vaikka ei oikeesti ois varaa. Mut niinhän me käytiin Pedrinaksessa syöpöttelemässä, päälle sauna, kyllä kelepas ja mieliki virkustu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti