maanantai 23. maaliskuuta 2015

Ette arvaa mitä mulle nyt tapahtu...

Morjensta moi, oli kyllä taas semmonen viikonloppu että oksat pois... Ja kaiken kivan lisäksi liikuntakyvyttömyys jatkuu! 
Perjantaina tosiaan olin 1920 -luku teemaisissa bileissä. Oli kyl hauskaa, mut meni kyllä aika kovaa myöskin. Oon täällä koko viikonlopun ja vielä tänäänkin facepalmaillu ittelleni :D
Itse en oikeen pystynyt pukeutumaan teeman vaatimalla tavalla, mutta kävin H&M:stä katsomassa halvalla vähän jotain parempaa vaatetta päälle.

Ostin t-paidan, jossa oli pitsinen yläosa (9.99€) ja trikoohameen (4,99€). Meikki lähenteli teemaa, tumma silmämeikki ja punatut huulet. Hiukset kiharsin, tai siis osan hiuksista, koska toinen puoli päätä ei suostunut kihartuun, vaikka kuinka värkkäsin, ja myöhästyin sen takia. Hiuksiin kiinnitin vielä kukkakoristeen. 

Vahingossa saatoin myös käydä Click-nimisessä kenkäkaupassa, ja ikäväkseni kokeilin näitä kenkiä jalkaan ja oli niin hyvät jalassa, että ne ostin. Heihei kuuskymppiä. Nämät oli myös perjantaina jalassa, vaikka ajattelin, että tuhoan kuitenkin nilkkani näillä ja päädyn kotiin päivystyksen kautta. Melkein.
Mulla oli mukana ballerinat, joilla kuljin baarista kotiin, ja asunnon portaita kavutessain onnistuin jotenkin telomaan jalkani. Ballerinoilla, vaikka olin koko illan painellu menemään korkkareilla, joita käytän kaksi kertaa vuodessa! Olin niin väsynyt, että en jaksanut miettiä mitään kylmä, koho, kompressio juttuja, vaan painelin kipeällä jalalla nukkumaan.
 Lauantaina jalka oli ihan hirvittävän näkönen, puolet jalkapöydästä ihan sinisenä, turvonneena, eikä yhtään pystynyt laittaan jalalle painoa. Samuli lähti Seinäjoelle keikkaa katsoon ja mun olisi pitänyt jäädä yksin kämpille kuolemaan tylsyyteen. Päätin lähtiä kotia ja kinkkasin siis yhdellä jalalla juna-asemalle, oli se kyllä varmasti näky.. Mutta junaan ja kotiin pääsin turvallisesti! Kotona pähkäiltiin, pitäiskö päivystykseen soittaa, mutta päätettiin katsoa seuraavaan päivään. Sunnuntaina jalka olikin paremmassa kunnossa, ja pystyin kipän jalan kantapään avulla kävelemään eikä siis soitettu mihinkään. 
Nytpä tässä sitten parantelen jalkaani ties kuinka kauan, vaikka tarkotus olisi ollut ensi kuussa käydä kisoissa piiitkästä aikaa, ja toukokuun kisoihin olen myös ilmoittautunut ja itseni maksanut jo... Toivottavasti jalka parantuu pian ja pääsee taas treenaamaan!


Äiti oli ostanut mulle smoothie-kirjan, mikä oli kiva yllätys, koska olin itsekin ajatellut semmoisen ostaa!

Liikuntapostauksista tauko siis jatkuu. Uskon, että blogin puolella on muutenkin hiljaisempaa nyt kun opinnäytekonsertti lähestyy uhkaavasti. Koetan kuitenkin kerran viikossa päästä jauhamaan paskaa =) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti