perjantai 6. maaliskuuta 2015

Mitä jos palataan takaisin 1800-luvulle...

Terveppä terve! Kyllä on ollut kurjat pari tuntia, kun ekaa kertaa ikinä läppärillä, jonka sain kesäkuussa 2013, on hirveet ongelmat. Ensin tuli bluescreen ja sen jälkeen vaikka mitä paskaa. Kone on käynnistyny ihtestään varmaan sata kertaa, ei aukase ohjelmia, on uskomattoman hidas ja semmosta. Samuli on tässä yrittäny värkätä tätä, ja mää oon vieressä kitissy, että koneen pitää saada nukkua, ja katotaan huomenna sitten :D Mutta minä oon kyllä sitä mieltä, että kun tämä maailma nyt on ja edelleen teknologistuu, niin kyllä niiden laitteiden pitää sitten toimiaki!!!
Toivottavasti saan tämän päivityksen edes tehtyä loppuun ennenkö jotain taas tapahtuu.


Mä olin jo ihan varma, että tänään olisi hyvä lenkkeilypäivä. Ulkona oli hyvä ilma, ja meikä oli jo menossa 20 kilsan lenkille, mutta perhana. Enhän mää jaksanu :( Oli ihan liikaa vaatetta päällä, menin liian kovaa ( oli siis tarkoitus vetää vauhtikestävyyslenkki, vauhdilla 5.46 min/km ) ja sittepä oli niin tuskainen olo, että 4,5 kilsan jälkeen päätin lopettaa juoksun ja palata takaisin kotiin. Näin käy mulle tosi harvoin, mutta nyt tuntu liian pahalta. Kyllähän se vituttaa, mutta uus yritys sunnuntaina, tällä kertaa en katso nopeutta, vaan juoksen sen niin hitaasti kun vaan siltä tuntuu.

Neuletakki Ruotsista, farkut Seppälä, toppi Gina tricot

Tää viikko on kyllä mennyt ihan tajuttoman nopeaa.. Kevät tuntuu menevän aina ihan liian lujaa, ei peräsä pysy millään. Tuntuu, että mitään ei kerkeä tehdä. Oppari lähestyy kovaa kyytiä, en ymmärrä edes kaikkea mitä pitää sitä varten tehdä, ainakin miljoonat treenit keretä pitää, mutta saapa nähä... Oma treeni-into on tällä viikolla ainakin ollut hyvä, monta tuntia oon jaksanut päivässä soittaa :)

Mut joo, ei kai tähän väliin muuta, palaillaas sitten taas sunnuntaina, jos mulla on toimiva kone enää silloin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti