maanantai 20. huhtikuuta 2015

Treenikatsaus viikkoon 16

Siis huhhuh! Edellisestä treenikatsauksesta on kuusi viikkoa!! Kuusi viikkoa oon ollut lähes liikunta(juoksu) kyvyttömänä.. Sen kyllä huomasi viime viikolla, ei mennyt lenkit yhtä kepeästi kuin kuukausi sitten ( no työn ja tuskan takana ne oli silloinkin, mutta ainakin jaksoin juosta päätetyn matkan). Mutta positiivista oli, että viime viikolla pystyin juoksemaan lähes kivuttomilla jaloilla! 
Ainoastaan sykemittarin kanssa oli ongelmia, kun se sammuili kesken kaiken, mutta sekin loppui patterin vaihdolla. 

Kuva weheartit

Maanantai: Hölkkää 5 km / 34 min. Kun jalat tuntui hyviltä, oli pakko päästä lenkille surkeasta säästä huolimatta. Satoi räntää, oli kova tuuli, ja puolet matkasta satoi päin naamaa kovia pikku jääkiteitä niin, ettei voinut pitää silmiä edes auki. Kotiin tultua olin ihan likomärkä, mutta tyytyväinen, että lenkin sai tehtyä.

Tiistai: Sählyä 50 min. Ekaa kertaa koko konsan aikana uskaltauduin meneen konsan ja amkin sählyvuorolla pelaan. En ois kyllä mennyt ilman Samulia :D Ja oli kuulkaa rankkaa! Me tultiin 10 min myöhässä, ja jo 20 min päästä olin ihan läkähyksisä ja mietin miten jaksaisin vielä puoli tuntia. Viimeset 10 min oli jo tuskaa, enkä jaksanut enää kunnolla pelata. Ja naamaki oli ihan tulipunanen.
Ens kerralla eli huomenna ( jos uskallan mennä yksin) otan sykemittarin mukaan ja katon kuinka korkealla sykkeet käy pelin aikana! 

Keskiviikko: hölkkää 6 km / 39 min. Tämän olisi pitänyt olla kova 12 kilsanen, mutta jo kolmen kilsan jälkeen päätin luovuttaa, ja hölkätä takasin kotiin, niin pahalta juoksu tuntui. Liekö sitten edellisen illan sähly verottanut voimia..

Torstai: Lepo

Perjantai: Juoksua 19,5 km / 2 h,1 min. Oli kyllä paska lenkki! Ekat 7 km meni ihan mukavasti, mutta sitten alkoi jo askel painaa. Mulla oli mukana yksi energiageeli, jota hörppäsin kympin kohalla. Ei ollut tietenkään vettä mukana, ja suu kuivui ihan hulluna. Tuli ihan hirveän huono olo, kun ei saanut nestettä, oksetti taas, ja tuntu että kuolen janoon ja melkeen itkin. Kakskyt kilsaa piti juosta, mutta reittiä piti vähän, vaivaisella 500 metrillä lyhentää. Mutta kaloreita paloi kivasti yli tuhat! 

Lauantai: Lepo

Sunnuntai: Hölkkää 5 km / 33min ja vatsalihastreeni 17 min.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti