keskiviikko 20. toukokuuta 2015

Hikijumppa kotona

Moi, tässäpä tämä lupaamani lihaskuntojumppa, jonka voi tehdä kotona, erityisiä välineitä ei tarvita! 

Toista jokaista liikettä kolme kertaa (pidä toistojen välissä 30 sekunnin tauko) ja siirry vasta sitten seuraavaan liikkeeseen. Kolmen toiston jälkeen voit pitää minuutin tauon ennen uuden liikesarjan aloittamista.

1. Punnerrus jalat korokkeella, kuten vaikka sohvan selkänojalla. Toista 15 kertaa.


2. Yhdenjalan kyykky. Toista 15 kertaa, ja vaihda jalkaa.


3. Ojentajapunnerrus. Toista 5 kertaa ja vaihda jalkaa.


4. Vatsarutistus. Toista 15 kertaa molemmille puolille.


5. Burbee. Toista 15 kertaa. 

Eli jos jollekin ei ole tuttu liike, niin se menee näin: seiso suorana perusasennossa. Käy lattiassa niin että rinta ja etureidet koskettavat lattiaan. Nouse ylös nopeasti ja hypähdä kädet kohti kattoa. Toista. 

6. Lankku. Pidä 1 minuutti.
 Jännitä keskikroppa ja pidä selkä suorana ja rinta "rottingilla".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti