sunnuntai 17. toukokuuta 2015

I MISS THE DAYS WHEN WE ALL WERE FRIENDS

Hyvää sunnutai-iltaa! 
Mulla on ollut vähän tylsä viikonloppu. 
Perjantaina tuijotin Facebookin etusivua olutta siemaillen, ja toivoin, että joku pyytäisi mua johonkin, mutta koskaan ei niin käynyt. Päädyin sitten vain katsomaan Hercule Poirotia telkkarista. 

Lauantai meni kotona lusmuillen. Kaverimme tyttöystävineen kävi kahvilla, kattoin tallennuksesta Juttaa, ja illalla kamariorkesterin konserttin ( jossa meinasi mennä meni hermo hurmioituneisiin vanhoihin tummuihin).

Sunnuntaina olin väsynyt, mutta silti me siivottiin, käytiin kaupassa, tein hyvää jauheliharisottoa ( voisin laittaa ohjetta tänne joskus, on niin hyvää) ja käytiin Samulin kanssa vajaan kymmenen kilsan rullaluistelulenkillä.. Irtokarkkeja piti ostaa, koska olen ollut koko viikon syömättä karkkia! Eihän se semmonen peli käy. 
Illalla intouduin lukemaan juoksukirjaa samalla venytellen, ja rullailin jalat auki pilatesrullalla. Tässä istun nyt sohvalla, toisella silmällä tuijotan tietokonetta ja toisella Kanada-Venäjä-peliä, ja toivon että Kanada antaa Venäjälle turpaan ja kovaa! 

 Perjantaina leipasin muka "maailman parhaan" juustokakun, mutta ei kyllä mun makuun ollut tää yhtään. Onneksi Samuli tykkäsi, kerrankin käy niin, että mä syön vain kaksi palaa kakusta ja ukko loput :D 

Tässä vielä ohje kakkuun, jos joku kuitenkin kiinnostuu. 

Ensiviikko onkin vika kouluviikko!! En kestä, että konsa on jo käytännössä ohi ;( Kaduttaa, etten ole tutustunut konsalaisiin sen paremmin, ja nyt jo pitää sanoa hyvästit. Ei kyllä kahden vuoden koulutuksissa ole mitään järkeä. 
Ensi viikolla tosiaan tiistaina enää pianonäyttö, vika pianotunti ja perjantaina päättökonsertti, jossa pitää soittaa yksi kappale, ja laulaa. Se kyllä jännittää, koska sali on silloin ihan täynnä, ainakin muistaakseni viime vuonna oli, ja laulaminen jännittää koska mun kurkku on edelleen täynnä limaa. Mutta eipähän tarvi sitten kauaa hävetä, ku kesäloma alkaa ja ketään ei enää näe :D


Oon muuten miettinyt, että jos tekisin mun paskablogille oman instagram-tilin.  Sinne päivittäisin enemmän liikuntajuttuja ja jotain päivityksiin liittyvää. Oon nimittäin ihan addiktoitunut Instageehen mutta omalle tililleni en kovin usein päivittele koska paineet, ettei kukaan tykkää mun kuvista :D mutta tuon tilin kanssa voisin olla ilman paineita. Hmmm.

EDIT. Tein mun blogille Instagram tilin, löytyy nimeltä gowiththeflowblogi, saa seurata, saatan jopa seurata takaisin ;) 

6 kommenttia:

  1. Laitapas se risoton ohje, kaipaan uusia ruokia arkeeni! Ja voi kun kakku näyttää hyvältä, mutta itsekään en ole kauheasti sitrushedelmäkakkujen ystävä. Tsempppiä loppurutistukseen, älä jännitä! Ja lisäile vaan sinne iigeehen, kyllä me susta tykätään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäpäs laitan vaikka ensi viikolla sitä ohjetta! Moni kakku päältä kaunis.. ;) Onneksi Samuli tykkäsi siitä, ettei mennyt ihan haaskiolle.
      Kiitos tsempistä, viisi päivää enää ja sitten saa hengähtää hetkeksi!

      Poista
  2. Mää voisin joskus testata tota kakkua, ohje ei vaikuttanut kovin hankalalta, tuo vois olla semmosta mistä mää voisin tykätä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, testaappa vaan, se oli kyllä helppo, kun ei tarvinnut uuniakaan käyttää. Toivottavasti sulla onnistuu paremmin ku mulla :)

      Poista
  3. minkälaiset suunnitelmat sulla on nyt kun koulu loppuu? ootko hakenu jonnekin jatkokoulutukseen? olis kiva kuulla sun suunnitelmista vaikka postauksenkin muodossa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen hakenut pariin paikkaan ja juuuuu, voisin kertoilla vähän mun suunnitelmista täällä. Mun hurjista suunnitelmista tuskin kokonaista postausta saa, mutta jossain toisessa postauksessa voisin kertoilla tarkemmin :)

      Poista